anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena sprzedającego po anulowaniu transakcji

Kategorie
kupujący
kupujący 865
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
14
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Ocena sprzedającego po anulowaniu transakcji

SamhainBeltaine
#8 Zapaleniec#

Potrzebowałam walizki. Znalazłam odpowiednią, ale w opisie aukcji była informacja, że dostawa nastąpi za 8 dni. Spytałam jednak sprzedawcę, czy nie ma szans, żeby walizka dotarła do mnie szybciej. Odpisał, że nie obieca na 100%, jednak mieli awarię systemu, która została naprawiona i przesyłki będą nadawane jak najszybciej, więc jest wysoce prawdopodobne, że walizka dotrze do piątku (był wtorek rano). Zaufałam, zamówiłam. Minął wtorek, środa... Spytałam w środę po południu o wysyłkę. Odpisano, że dopiero tego dnia naprawiono system i przesyłki naprawdę ruszą. Poprosiłam, żeby mnie nie zwodzić, żebym ewentualnie zdążyła jeszcze przed  Majówką zamówić inną walizkę. Ponownie mnie zapewniono, że dostawa będzie. Jednak w czwartek ani nie otrzymałam informacji o nadaniu przesyłki, ani odpowiedzi na kolejną wiadomość do sprzedawcy. Anulowałam transakcję. Musiałam kupić walizkę stacjonarnie, co mnie dobiło, bo w mojej miejscowości jest beznadziejny wybór. Chciałam wystawić sprzedawcy negatywną ocenę, ale po anulowaniu transakcji nie ma możliwości wystawienia jakiejkolwiek. Uważam, że to nie fair. Przez tyle lat korzystania z Allegro nie natrafiłam na sprzedawcę kłamczucha, kombinatora i ignoranta. Dopiero teraz. Transakcję anulowałam tylko z tego powodu. I uważam, że warto informować klientów o takich sprzedawcach. Po co ktoś ma kupować przedmiot i czekać, dopytywać się itp.? Może wprowadzić komentarze z oznaczeniami dlaczego transakcja została anulowana? Tak, żeby oczywiście sprzedawcy też nie byli pokrzywdzeni, jeśli kupujący rozmyśli się z innego powodu. Bo w sytuacji jak opisałam sprzedawca nie ponosi żadnych konsekwencji.

11 Komentarze
Ziolko39
#21 Demiurg#

Zamiast kupować z 8-mio dniowa dostawą trzeba było szukac gdzie indziej z szybsza dostawą. Sprzedawca dał 8 dni czyli miał jakiś powód ku temu. "obiecanki cacanki, a walizka po peronie skacze"

LEW433
#21 Demiurg#

Wyjeżdża i w ostatniej chwili zauważa że nie ma walizki, ludzie co wy macie w.....walizkach. Tak zależało należało iść do sklepu i kupić, 😞

SamhainBeltaine
#8 Zapaleniec#
  • @ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  To jest merytoryczna i rzeczowa dyskusja na forum? Ktoś ocenia mnie i moje postępowanie (już "drobiazg", że nie doczytawszy szczegółów i według moich standardów niekulturalnie). Gdzie tu odniesienie do pomysłu, tematu dyskusji?
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ja jestem przeciwna.  Oczywiście rozumiem o co chodzi autorce. Jednak uważam, ze na dłuższą metę to przyniesie więcej szkody niż pożytku. Różne dziwne rzeczy się dzieją na allegro, a żeby allegro zdjęło nie zasłużony negatywny komentarz to trzeba by chyba ze 3 pielgrzymki na klęczkach przejść, a i tak słabe szanse na taki cud. Komentarze zwłaszcza od kiedy nie ma opcji wystawiania ich również kupującemu są często wykorzystywane przez klientów. Wystarczy spojrzeć tu na forum ile jest postów w stylu "kupił, nie zapłacił i jeszcze negatywa postawił" lub wystawił i liczy na gratis za zdjęcie itp. itp. W tej chwili takie komentarze wystawiane przed anulowaniem transakcji znikają po jej anulowaniu. Gdyby zostawały to już w ogóle zrobiłby się sajgon. Wystarczy że ktoś da z kilku kont i konkurencja może dobremu, uczciwemu sprzedawcy załatwić brak możliwości wysyłek smartem. A to oznacza dużo mniejsze obroty...

SamhainBeltaine
#8 Zapaleniec#

To jest oczywiście nie fair wobec sprzedających i rzecz (w obie strony) najwyraźniej nie w kwestii samych komentarzy, ale braku ich moderacji. A ta powinna być, skoro system komentarzy ma tak duży wpływ na sprzedaż. Sprzedawcy powinni upominać się o swoje prawa.

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SamhainBeltaine sprzedawca nie udzielił Ci żadnej gwarancji cyt ,,przesyłki będą nadawane jak najszybciej, więc jest -----wysoce prawdopodobne-------, że walizka dotrze ........ , decyzję podjęłaś sama .

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Może i powinna być moderacja ale jest jak jest. Poczytaj przez parę dni to forum to sama zauważysz, ze sprzedający mają do dopominania się o wiele ważniejsze rzeczy i nic nie mogą osiągnąć. Ostatnio allegro postawiło sobie za punkt honoru zmienianie wszystkiego na gorsze.

SamhainBeltaine
#8 Zapaleniec#

Nie, nie udzielił, fakt. I nawet rozumiem, że jeszcze we wtorek mógł mieć dobre intencje, aczkolwiek już wtedy skłamał, że właśnie naprawiono błąd (czy jak to nazwał), przez który wysyłka na Allegro jest ustawiona na 8 dni. Sednem tej sytuacji jest fakt, że poprosiłam w środę po południu, żeby mi napisał szczerze, czy walizka dotrze do piątku, bo czas mnie goni, a tak jeszcze zdążę coś zamówić. Mógł przeprosić, że niestety nie, bo jednak nie dało się usunąć błędu, błąd powrócił itp. itd. Nie. Twierdził, że wyślą. Ale w czwartek nie otrzymałam powiadomienia o wysyłce ani odpowiedzi na moją wiadomość (wysłaną w godzinach pracy). To jest właśnie nieuczciwe. 

Ziolko39
#21 Demiurg#

@SamhainBeltaine Usiłujesz zrzucić na sprzedawcę winę za własny brak myślenia. Są na Allegro tysiące ofert z walizkami, a Ty wybrałaś tę z dostawą na dzień przed wyjazdem. Czy to była jedna, jedyna taka walizka na Allegro. Usiłujesz zrzucić winę "na garbatego, że ma proste dzieci" Dobrze, że w takim wypadku nie można wystawić komentarza.

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jeśli do transakcji nie doszło z winy klienta, nie ważne czy nie zapłacił, czy sam zrezygnował to wystawienie komentarza jest bezzasadne. 

oznacz moderatorów