anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prawa sprzedającego - licytacja

Kategorie
Kupujący
Kupujący 227
Inne
Inne 40
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
226
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
42
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
26
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
32
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
77
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
86

Prawa sprzedającego - licytacja

djPrzemo21
#7 Wielbiciel#

Witam Wszystkich gorąco 😊, jest jeden aspekt, który chce poruszyć a mianowicie - mam problem z kupującymi wystawiając licytacje dużo osób wygrywa, ale wieksza część nie płaci - dlatego też tacy, użytkownicy powinni łapać ujemne pkt. Które w przyszłości zablokują ich w uczestnictwie "licytacji" . Kupujący rzadko myślą i licytują zanim jeszcze przeczytają opis" po czym sprzedający jest wówczas obciążający prowizjami... i prowizje powinny być naliczane dopiero gdy kupujący potwierdzi odbiór produktu i zatwierdzi zakup.

6 Komentarze
mwmonety
#19 Nestor#

Masz racje wielu klientów lekceważy swoje obowiązki ale tylko dlatego że regulamin jest słaby i im na to pozwala ,wystawiaj tylko na normalnym allegro omijając ten dziwny twór AL tam po 7 dniach od razu możesz pisać o zwrot prowizji i ci go oddają bez kosztów wyróżnień których nie musisz wykupywać.

ZibiK30
#12 Orędownik#

Marne szanse na te pkt, sporo jest takich którzy zakładają konta by komuś zepsuć licytacje jak można stwierdzić po wielu postach na AG w tej kwestii.

Bardziej byłaby przydatna jakaś weryfikacja licytującego, np przy pierwszej licytacji przedmiotu potwierdzenie sms z wpisaniem jakiegoś kodu przez mechanizm AL. Następnie AL posiadając już nr tel mógłby przekazać sprzedawcy w celu dokonania czynności wyjaśniających lub innych prawnych w stosunku do żartownisia. To by ukróciło bezmyślne licytowanie i ograniczyło złośliwe.

cysiu1981
#8 Zapaleniec#

Powinno być coś w stylu otwarcia dyskusji z kupującym z możliwością poproszenia o pomoc pracownika Allgro, jak to jest w przypadku sprzedających.

W tej chwili też mam trzy takie osoby które wylicytowały u mnie komiksy i od kilku dni nie opłaciły aukcji.

A nie reagują kompletnie na maile ani smsy.

Knowhere
#21 Demiurg#

@djPrzemo21 Prowizje jak prowizje, zawsze można wystąpić o ich zwrot. Gorzej z opłatami za wyróżnienie/promowanie, bo te nie są zwracane, w związku z czym (moim zdaniem) powinny być one doliczane do saldo allegro takim komediantom niepłacącym za wylicytowane przedmioty (może to czegoś by ich nauczyło).

AlleTapeta
#8 Zapaleniec#

Kupujący ma obowiązek (zapłaty) ale tylko sprzedający ma prawdziwy obowiązek (jakikolwiek) wymuszany sankcjami.

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Zrealizowany

@djPrzemo21 Jeśli do transakcji na Allegro nie dojdzie zawsze możesz ubiegać się o zwrot prowizji, dodatkowo intensywanie pracujemy nad tym, aby zwroty dla Sprzedających były przyznawane automatycznie, bez naszego zaangażowania, o czym pisałam m.in. w tym pomyśle

Jeśli chodzi natomiast o Kupujących, którzy celowo licytują, a następnie nie opłacają swoich zamówień, to w przypadku, gdy stwierdzimy takie naruszenia, podejmujemy działania w stosunku do takich kont. Jeżeli jako Sprzedający masz uzasadnioną przyczynę, możesz wpisać Kupującego na czarną listę. Jest to spis klientów, którzy nie mogą kupować wystawionych przez Ciebie przedmiotów. Możesz na niej umieścić osoby, z którymi miałeś nieprzyjemne doświadczenia jako sprzedający i spodziewasz się, że mogą się one powtórzyć. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym artykule.