anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o ocenę

Kategorie
kupujący
kupujący 1054
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
376
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Prośba o ocenę

Awo7959
#12 Orędownik#

Jak wiecie jestem typowym konsumentem, kupiłem ostatnio trochę stali kutej i walcowanej. Termin dostawy ca 19-26 10 i ok. Ale towaru nie widzę, z oferentem nie koresponduję i spokojnie sobie trwam w oczekiwaniu. Ale od dwóch dni mam już prośby o ocenę transakcji. "Co ja prorok jaki cy co?" Czy ten system nie może działać logiczniej. Poza tym jeszcze jeden mankament tych "ocen" klienci nie do końca mają świadomość wagi i skutków lekkiego ich traktowania. Może by tak prośba o ocenę poprzedzana była /uzupełniana sensownym czytelnym acz lapidarnym info o wadze i skutkach niefrasobliwości zaznaczania gwiazdek i wypisywania obelg w komentarzach?

29 Komentarze
Pitro86
#7 Wielbiciel#

@mdrogeria Tak wiem o tym ale czas jest ograniczony aby wpisać ocenę produktu... 

O

Pitro86
#7 Wielbiciel#

@MariuszBarabas widac ze nie zrozumiałeś albo lubisz spędzać sporo czasu na szukaniu rzetelnych opinii w internecie... 

ja wolałbym mieć takie opinie w jednym miejscu ☺️

MariuszBarabas
#9 Pomysłodawca#

@Pitro86  Ja zrozumiałem, tylko taka ocena mogłaby być brana przez kupujących źle, to znaczy mogłoby wpływać na ocenę sprzedawcy/sklepu a tu jego winy by nie było. 

Knowhere
#21 Demiurg#

@Pitro86 Czy ja wiem, najstarszą ocenę produktu mogę wystawić do przedmiotu kupionego w lipcu 2019.

domkar04
#14 Krzewiciel#

bo produkty często lubią zaczynać źle działać niedługo po tym, jak nasłodzimy na temat ich cudowności w swoich recenzjach, i później nie ma jak tego edytować i przestrzec potencjalnych kupujących przed rozczarowaniem... a czekać dłużej na wystawienie recenzji też strach, bo za te parę miesięcy to większość produktów już przestaje być sprzedawana...

Client:44052296
#21 Demiurg#

@domkar04cały ten system ocen produktów to jest jedno wielkie nieporozumienie. Allegro chciało dobrze ale niestety to tak jak z awarią w Czarnobylu. Im więcej czasu mija tym większy się robi bałagan. Tylko czekać aż wszystko **piiip**e cenzura (zrobi bum).

mdrogeria
#21 Demiurg#

Od pewnego czasu widzę ,że kupujący pewnie po dogadaniu się ze sprzedającym lub nie , mają potrzebę zmiany lub usunięcia wystawionej oceny . Możliwe jest to wyłącznie przez kontakt z serwisem lub ze sprzedającym . Sugerowałbym wprowadzenie możliwości edytowania oceny przez kupującego w jakimś / np. 30 dniowym / okresie z panelu ,, moje zakupy ,, 

Często kupujący oceniają pod wpływem emocji lub zachowawczo wstrzymują się , a potem zapominają .

1. Kupujący miałby większe i łatwiejsze pole do manewru i zachęcałoby  to do oceny sprzedawcy .

2. Sprzedający byłby mobilizowany możliwością zmiany oceny przez kupującego do pozytywnego rozpatrzenia problemów wynikłych w trakcie użytkowania produktu .

Osoby nie mające nic mądrego do zaproponowania uprzejmie proszę o powstrzymanie się od wypowiedzi .

mwmonety
#21 Demiurg#

Takie rozwiązanie sprawdzało by się tylko gdyby chodziło o zmianę opinii z gorszej na lepszą ale zwiększyło by ilość tych negatywnych ,które zadowoliły klienta a po czasie zmienił zdanie (wartość tego waloru spadła na rynku -wina sprzedawcy ,uszkodził przez złe użytkowanie -wina sprzedawcy ,kupione na prezent ,nie spodobał się -wina sprzedawcy) .Wydaje mi się że to w takiej formie nie pomoże sprzedawcy a może nawet zaszkodzić .To tylko moja opinia szczerze nie mam doświadczenia w takich sytuacjach ,bo nie są to sytuacje u mnie często spotykane .Sprzedałem przez ostatnie kilkanaście lat kilkaset tysięcy pozycji a takie przypadki to mógłbym policzyć na palcach jednej ręki i były to komentarze wystawione przez omyłkę typu "wszystko ok. polecam" i komentarz negatywny. 

ZibiK30
#18 Luminarz#

 

@mdrogeria Nie wiem, czy przemyślałeś to dobrze, bo jak pisze @mwmonety  przypuszczam że sporo więcej zmian byłby na negatywne niż odwrotnie a nie można dać komuś prawo zmiany decyzji tylko na korzyść sprzedającego a na niekorzyść zabronić.

Już lepiej wprowadzić propozycję kontaktu ze sprzedawcą w momencie dawania gorszej oceny czy też opcji "nie polecam" W postaci jakiegoś wyskakującego okienka z informacją, sugerującą możliwość rozwiązania braku satysfakcji poprzez kontakt ze sprzedawcą i próbę wyjaśnienia.

mdrogeria
#21 Demiurg#

ZibiK30 piszę o zmianie oceny w obie strony . Korzyść według mnie obustronna . 

1.kupujący chętniej oceni mając możliwość edycji w przypadku wykrycia wad w użytkowaniu .

2. Sprzedawcę zmobilizuje do podjęcia interwencji , gdyż wie ,że kupujący może zmienić ocenę .

3. Strony się dogadają , kupujący ma możliwość zmiany w sposób intuicyjny .

oznacz moderatorów