anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży, dodać datę !!!!!!

Kategorie
kupujący
kupujący 996
inne
inne 202
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
273
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

Przerwa w sprzedaży, dodać datę !!!!!!

kostas11
#21 Demiurg#

Proszę poprawić zakładkę przerwa w sprzedaży, bo teraz to porażka 😞 od rana telefony czy maile kiedy będą dostępne produkty, co się stało, czy będziemy dalej sprzedawać itp. 

Dodajcie przewidywaną datę wznowienia sprzedaży, czy coś podobnego !!!

Jeden plus tego że telefonicznie można klienta przerzucić na sklep internetowy ale nie to było chyba celem wywalenia zakładki urlop 😄

30 Komentarze
kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ coś wiadomo nad pracami ? wystarczy dodać rubrykę z możliwością wpisania daty oraz godziny co można połączyć z automatycznym wznowieniem o czasie jaki poda się w okienku !!!

desfgee.png

mikeza
#21 Demiurg#

pół roku pracują nad opcją dopisania zwykłego info dla klienta o czasie urlopu. to jest dramat i przykład jak portal traktuje nas sprzedawców. Szkoda słów - to jest robota na godzinę dla programisty, wystarczy tylko chcieć, ale po co ??

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza wydaje mi się że to celowe działanie wymierzone w małe firmy, bo duże mają pracowników, chodzą na zmiany na urlopy, nie przerywają sprzedaży, chyba próbują nas wywalić z allegro 😞

Brak urlopów, dokładanie przewoźników wszystko na to wskazuje 😞

mikeza
#21 Demiurg#

@kostas11 ostatnio dostałem maila z promocją dla nowych użytkowników, kwota promocji i zniżek do 30tys złotych i obiecanki niesamowitych zarobków. jak odejdziemy, to szybko znajdą nowych "frajerów" na nasze miejsca 🙂

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza taniej by było zadbać o nas niż trzymać nowych za darmo a potem ich stracić jak ogarną się ile to wszystko kosztuje i jak wygląda 🙂

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Fajnie, że zamiast planowanego tydzień wcześniej "urlopu" wprowadzono "Przerwę w sprzedaży", którą można zrobić "z marszu". Jednak komunikat, który widzą kupujący jest obecnie dość ubogi. Proponuję wprowadzić możliwość umieszczania zaplanowanej daty wznowienia sprzedaży, tak żeby kupujący widział, kiedy można się spodziewać ofert - i nie zasypywał sprzedawcy mailami na ten temat. Zwłaszcza, że przerwa wiąże się z reguły z nieobecnością, i być może brakiem stałego dostępu do komputera, więc nie zawsze na takie pytania da się szybko odpowiedzieć.

Oczywiście dodawanie daty wznowienia sprzedaży powinno być opcjonalne, tak jak to jest na innych serwisach (wiadomo których 🙂

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Szczerze mówiąc, nie widzę żadnej wypowiedzi pracownika serwisu, która by potwierdzała, że ktoś w ogóle przeczytał te propozycję, nie mówiąc już o jej realizacji 😎

kostas11
#21 Demiurg#

@TomBanknoter 

kostas11_0-1688555942687.png

 

kostas11_1-1688555942689.gif

 

 
Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@kostas11 dzięki! Pracujemy już nad tym i gdy tylko dostanę potwierdzenie o wdrożeniu tych opcji, oczywiście wrócę tutaj z informacjami. 

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Ano faktycznie, niedługo minie 9 miesięcy, wiec może coś się w końcu urodzi 😋

oznacz moderatorów