Witam wszystkich serdecznie,
Pewnie każdy z was boryka się z problemem nieodbierania przesyłek za pobraniem i ponosi za to dodatkowe koszty, które odzyskać od kupujących to nie lada wyzwanie.
Jak wiadomo Allegro (metody dostaw Allegro DPD i Poczta) za przesyłkę zabiera od nas w momencie nieodebrania oraz później w kolejnym miesiącu rozliczeniowym za "zwrot do nadawcy".
Problem jest na tyle duży, że wciągu tygodnia kupujący naciągneli mnie na całkiem fajną sumkę...
Oczywiście najgorsze w tym momencie jest bezradność, ponieważ zdarzyło się, że do zamówienia podano numer należący do kogoś innego (lub w celu uniknięcia zapłaty podawano się za kogoś innego, co w sumie podpada pod jakiś paragraf na pewno).
Moim zdaniem najlepiej jest w tym momencie, aby podczas nieodebrania paczki, Allegro nie ścigało Sprzedawcy (bo przecież nam zależy, żeby paczka dotarła), a właśnie ścigać Kupującego i pobierać z jego konta na Allegro pieniążki za te przesyłki.
Oraz uniemożliwić tym samym kupującym niezarejestrowanym płatność za pobraniem, co też rozwiązałoby problem dodatkowych kosztów ponoszonych przez Sprzedawców.
________
PZDR