anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status wyróżnień i Moje Oferty do poprawy

Kategorie
kupujący
kupujący 854
inne
inne 168
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
13
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
84
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
101
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
967
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
499

Status wyróżnień i Moje Oferty do poprawy

nikl
#13 Ambasador#

W Moje Oferty, niebieski status "Wyróżniona" powinien zmieniać się na żółty lub czerwony, w sytuacji gdy zlecone jest wyłączenie, wraz z końcem okresu wyróżnienia. Obecnie nie wiadomo co się dzieje. Człowiek po pięć razy wyłącza to samo, bo nie ma jak rozpoznać, że zlecono już wyłączenie.

Na liście Moje Oferty nadal brakuje informacji o czasach wysyłki. Bardzo utrudnione jest zarządzanie, gdy nie widać czasów wysyłek, nie można wyszukać, odfiltrować, lub posortować po czasach wysyłki. Wszystkie dane w Moje Oferty powinny być klikalne i edytowalne. Aukcje nieaktywne proszę wyświetlać na blado szaro i wydłużyć okres ich zachowania do roku.

3 Komentarze
nikl
#13 Ambasador#

Jeszcze ważna rzecz - wyświetlajcie w Moje Oferty także ten tytuł aukcji, który widzą Kupujący. Przez tą beznadziejną produktyzację miałem takie sytuacje, że na liście Moje Oferty sprzedawałem flet plastikowy, a Klienci na aukcji widzieli tytuł Flet drewniany. To jakaś paranoja. Musi to być wyświetlane w Moje Oferty, żeby wyłapywać błędy.

I jeszcze jedno. Najważniejsze funkcje w prawym górnym menu powinny być na górze, a nie na samym dole. Zamówienia i Moje Oferty. Ciągle klikam pomyłkowo Moja Sprzedaż, co powinno nazywać się Statystyki. A "Zamówienia" powinny nazywać się po prostu "Zamówienia". Wiadomo że od Kupujących. Kto Wam to projektuje? Sabotażysta jakiś? Zmiana konta powinna odbywać się jednym kliknięciem. Obecnie to 9 kliknięć. Nienawidzę tej nieudolności projektowej. Nie szanujecie naszego czasu pracy, a bierzecie ciężkie tysiące zł za taki bubel.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@nikl bardzo dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią i propozycjami. Aktualnie weryfikujemy, czy jesteśmy w stanie je zrealizować w najbliższym czasie. Gdyby tylko dostanę informacje w tej sprawie, wrócę tutaj z ewentualnymi szczegółami. 

Pengano
#13 Ambasador#

Przepraszam za zbyt agresywny ton, ale to wyraz bezsilności w walce z wiatrakami. System staje się coraz bardziej uciążliwy, upierdliwy, niedostosowany do potrzeb, nielogiczny, pracochłonny, nieergonomiczny, a do tego coraz droższy. Sprzedawcom przestaje już na tym zależeć. Zgłaszanie wad i błędów nie ma sensu, bo i tak nic nie naprawiacie. Jak jedną rzecz naprawicie, to popsujecie dziesięć innych. Lepiej już szukać innych kanałów sprzedaży, niż z tym się męczyć i denerwować.

oznacz moderatorów