anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja adresu przed złożeniem zamówienia

Kategorie
kupujący
kupujący 1041
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
358
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Weryfikacja adresu przed złożeniem zamówienia

grizzly_pl
#8 Zapaleniec#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Problemem przy wysyłaniu przez Wysyłam z allegro, są często błędne adresy kupujących. Skoro można weryfikować te adresy przy naszym nadawaniu przesyłek, to dlaczego nie robić tego w momencie wprowadzania adresu przez kupującego. Braki ulicy, numeru domu, pełnej nazwy miejscowości, czy różnego rodzaju dziwnie podane numery telefonu są codziennym problemem, przy wysyłaniu paczek. Taka zamian znacznie pomogłaby przy wysyłkach z narzędziem WzA.

7 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@grizzly_pl Cześć. 🙂 Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazuję temat do zweryfikowania przez odpowiedni zespół. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

naklejki-sklep
#8 Zapaleniec#

Proszę wprowadzić jakiś pop-up, który wyskoczy jeśli Klientka nie poda numeru mieszkania, aby się upewniła czy na pewno podała poprawny adres.

Ciągły brak nr mieszkania w adresie, głównie przez Klientki z Ukrainy. 

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

I dodatkowo przy paczkomatach Inpost - weryfikację czy jest to polski numer komórki. Bez tego jest później problem.

r-stickers
#8 Zapaleniec#

Dokładnie, masz rację 🙂

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

A ja Ci powiem że to chyba nie koniecznie wina klientek. Zakładając konto na początku allegro prosi o dane klienta. Nie dawno zakładałam konto tylko do zakupów. Dane podałam tam prawidłowe, najlepszym dowodem jest to, że na koncie były prawidłowe. Ale dane do wysyłki allegro zassało z tego nie pełne i brakowało właśnie numerów. Zgłosiłam to tu na forum ale allegro nie widzi w tym problemu, próbowali mi wmówić, że podałam złe do wysyłki. A ja je podawałam tylko raz, do wysyłek sami pobrali z tego nie pełne. I też właśnie zorientowałam się dopiero po zapytaniu sprzedającego. 

room152
#9 Pomysłodawca#

Hey. Jak to jest, że podczas kupowania kupujący podaje dane do wysyłki, których allegro nie sprawdza, następnie ja otrzymuje te dane. Przy nadawaniu z automatu przesyłki (baselinker) dostaje informacje od smart! że niepoprawny adres (bo np brak spacji albo nie ten kod pocztowy) i tam można sprawdzić poprawność danych... oczywiście ja jako sprzedający muszę wszystko prostować (tracić swój czas)... nie da się wprowadzić poprawności danych na etapie zakupu????

grizzly_pl
#8 Zapaleniec#

Widzę, że to uciążliwy problem dla wielu sprzedawców, co prawda wyskakujący błąd w czerwonej ramce jest, ale tylko dla sprzedającego. Zmiana nie w tym panelu, w którym jest potrzebna. Należy wprowadzić ten sam system weryfikacji dla klienta co dla sprzedawcy i wszystko będzie działało jak trzeba. Braki w numerach budynków, błędne kody pocztowe i miasta, nie powinny być problemem dla sprzedawcy, który chce swoją pracę jak najbardziej optymalizować i pomijać takie szczegóły jak sprawdzanie danych. Czekamy na odpowiedź  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów