Chciałbym aby Allegro bardziej przykładało się do pomocy np. w dyskusjach czy korespondencji mailowej. Obecnie bowiem zdarza się, że jeden pracownik zaprzecza drugiemu, albo wklejane są ciągle te same formułki. Mam takie przykłady na mailach czy screenach. Taka rozbieżność tylko potęguje problemy.
Macie dział prawny, który jest w stanie spokojnie ogarnąć pewne sprawy, nawet trudniejsze. Z jednej strony pobieracie prowizję sprzedającym, z drugiej zapewniacie kupujących o bezpiecznych zakupach. Może więc czas najwyższy przeznaczyć część pieniędzy z dochodu, na rozszerzenie odpowiedniego działu? Takiego, w którym osoby znają przepisy i mogą naprawdę pomagać i jednocześnie ingerować np. w dyskusje. Pisałem już na forum. Pracownik Allegro w sytuacji gdy ma niezbite dowody na załatwienie sprawy między klientem a sprzedawcą, powinien zamykać dyskusję, nawet jeśli klient tego nie robi. Nie zasłaniajcie się tym, że pewne sprawy może rozstrzygnąć tylko sąd. Kluczowe jest bowiem słowo PEWNE. Natomiast większość, możecie rozwiązać sami. Wystarczy chcieć.
Czasami bowiem można odnieść wrażenie, że pracownik Allegro jest jak widz z paczką czipsów, który ogląda np. walkę kogutów 😉