anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

Kategorie
kupujący
kupujący 854
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
2
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

pinsplash
#21 Demiurg#

Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licytacja itp itd. Sprzedający się zgadza i czeka ( w końcu klient ma być zadowolony ) ale nie czeka Allegro i leci punktacja w jakości bo nie ma wysyłki w deklarowanym czasie ( 24h, 2 dni,  3 dni itp..). Nie wiem dokładnie jak miałoby to działać, ale np klient miałby przycisk typu "poproś o odroczoną/ późniejszą wysyłkę". Po aktywowaniu tego przycisku czas na wysyłkę by się zatrzymywał i Sprzedający nie miał by obniżenia jakości. Pomysł wpadł mi "na szybko" pewnie trzeba by było go jakoś dopracować, ale bardziej chodzi o ideę.

39 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

S0NGOKU bo nie mogą , allegro kara sprzedawców za nieterminowe nadania . Narzucenie przez kupujacego terminu nadania może kolidować z możliwościami sprzedawcy . 

Pomysł może i dobry , ale nie dporacowany ,a wręcz niemożliwy do zrealizowania . 

Kupujacy widzi w ofercie termin doręczenia , ma wybór . 

e-Marcus71
#8 Zapaleniec#

Niestety jak na razie bez zmian. Teraz jest specyficzny okres przedświąteczny i mam już kilka takich sytuacji. Nie chcąc tracić Kupującego zmuszony jestem dostosować się do niego kosztem jakości... To całkowiecie odstaje od realiów i potrzeb...  

KonieczkaMichal
#7 Wielbiciel#

Proponuję dodać nową opcję opóźnienia wysyłki (celowej).

Chcę kupić coś i zaznaczyć, żeby sprzedający nie wysyłał czegoś od razu, ale poczekał np. x dni, bo akurat wyjechałem i nie będę w stanie odebrać z paczkoamtu (a na odbiór mam 48 h). Np. coś w stylu:

"nie wysyłaj przed", albo "dostarcz na konkretny dzień"

Na marginesie, dodanie pomysłu przez aplikację nie działa, musiałem specjalnie na przeglądarce to zrobić.

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Wystarczy że się wstrzymasz z płatnością ,dogadasz ze sprzedawcą a ten ci wyśle ci wtedy kiedy będzie ci pasowało .

KonieczkaMichal
#7 Wielbiciel#

Problem taki, że jaki konsument chcę mieć sprawę zrobioną, odhaczone w kalendarzu. Przykład realny babcia prosi mnie kup mi rzecz X, jestem na weekendzie majowym. Chcę to zamówić i mieć głowy, bo wiem, że zapomnę. W takim razie allegro mogłoby dodać opcję kup później. Chcę zapłacić od razu, ale transakcja na allegro niech się zrobi po ustalonym czasie. Nie chcę pamiętać o tej rzeczy, zamówieniu. Chcę przyjechać, dostać email, że paczka jest gotowa do odbioru i odebrać, wrzucić w auto i dać babci przy najbliższej okazji. I takich sytuacji mam mnóstwo, bo mnóstwo się przemieszczam

salonbiz
#7 Wielbiciel#

 Chcę podzielić się z Państwem pomysłem na usprawnienie wysyłek zamówień z usługą np. tak jak w moim przypadku usługą grawerowania indywidualnego. Jesteśmy w stanie wysłać zamówienie w tym samym dniu pod warunkiem, że otrzymamy akceptację przesłanego projektu. Niestety, często pojawiają się problemy z akceptacja, bo: zamawiający musi uzgodnić akceptację z innymi osobami, bo nie przesłał prawidłowego logo, bo jest niepewny daty uroczystości itd. Niby błahe problemy, ale z tego powodu ocena szybkości wysyłek jest zaniżona. Czy można dodać możliwość np. zawieszenia realizacji na 2 dni? Lub inaczej to sformułować?
Nie jest rozwiązaniem ustawienie przesyłek z dłuższym terminem, bo to odstraszy nam klientów, którzy akceptują projekt 5 min.

Matius_W
#1 Nowicjusz#

Proszę o wprowadzenie możliwości wybrania daty dostawy późniejszej niż deklarowana przez sprzedawcę.

Aktualnie muszę czasami wstrzymywać się ze składaniem zamówienia ponieważ przewidywana data dostarczenia jest zbyt wczesna i wskazuje na okres czasu, gdy nie jestem w domu.

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Jest rozwiązanie - piszesz do sprzedawcy z prośbą o wysyłkę w późniejszym terminie. 

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@biosorcerer  allegro rozlicza sprzedawców z terminowej wysyłki dlatego każdą przesyłkę nadaje się z ustawionym w ofercie czasem wysyłki !!! 

@Matius_W 
"dostawy późniejszej niż deklarowana przez sprzedawcę" - sprzedawca deklaruje w ofercie tylko czas NADANIA, ta informacja znajduje się w cenniku dostawy na samym dole tak abyś jej nie widział. 

"przewidywana data dostarczenia jest zbyt wczesna i wskazuje na okres czasu, gdy nie jestem w domu" - jest to tylko przewidywany czas dostawy podawany przez allegro na podstawie wróżenia z fusów, rzeczywisty czas dostawy może być zarówno krótszy jak i dłuższy. 

Gdyby allegro wprowadziło możliwość wyboru dnia nadania mogłoby to mieć sens (wraz przybliżonym czasem doręczenie bo wiadomo niby, że zwykle jest to następny dzień ale coraz częściej tak nie jest). Szans na rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkie strony nie widzę, co najwyżej allegro da kolejny pretekst do wystawiania negatywnych komentarzy. 

kostas11
#21 Demiurg#

@Matius_W ODRZUCONE !!!

Sprzedawca nie ma jak odpowiadać czy gwarantować daty dostawy, przewoźnicy mają często 1 - 2 dni, sprzedawca może tylko zagwarantować i to nie zawsze ( kurier może nie podjechać po paczki ) czas nadania 🙂

oznacz moderatorów