anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

Kategorie
Kupujący
Kupujący 261
Inne
Inne 71
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
13
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
63
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
87
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
54
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
234
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
163

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licytacja itp itd. Sprzedający się zgadza i czeka ( w końcu klient ma być zadowolony ) ale nie czeka Allegro i leci punktacja w jakości bo nie ma wysyłki w deklarowanym czasie ( 24h, 2 dni,  3 dni itp..). Nie wiem dokładnie jak miałoby to działać, ale np klient miałby przycisk typu "poproś o odroczoną/ późniejszą wysyłkę". Po aktywowaniu tego przycisku czas na wysyłkę by się zatrzymywał i Sprzedający nie miał by obniżenia jakości. Pomysł wpadł mi "na szybko" pewnie trzeba by było go jakoś dopracować, ale bardziej chodzi o ideę.

11 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

S0NGOKU bo nie mogą , allegro kara sprzedawców za nieterminowe nadania . Narzucenie przez kupujacego terminu nadania może kolidować z możliwościami sprzedawcy . 

Pomysł może i dobry , ale nie dporacowany ,a wręcz niemożliwy do zrealizowania . 

Kupujacy widzi w ofercie termin doręczenia , ma wybór . 

oznacz moderatorów