anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawianie komentarzy na allegro

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
1
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
76
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
986
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
502

Wystawianie komentarzy na allegro

INEST24
#8 Zapaleniec#

Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. 

Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał wiele rzeczy a dostał tylko komentarze negatywne. 

Powinno być tak, że po okresie np 2 miesięcy jeżeli kupujący nie wystawi oceny powinna być ona wystawiona z automatu ( domyślnie pozytywna ).

34 Komentarze
www_smart-tel_pl
#7 Wielbiciel#

A czy istnieje jakaś możliwość usuwania negatywów niż prośba do klienta? 

 

agilainfo
#9 Pomysłodawca#

tak bo w ten sposób allegro pokazuje że sprzedający jest nierzetelny a to wcale nie przedstawia prawdziwego obrazu sprzedającego pozytywy wystawia 10% kupujących a negatywy 100% z czego 95% to wymysły osób które nie mają pojęcia o tym co kupują a winą za to obarczają Sprzedającyh

agilainfo
#9 Pomysłodawca#

sprzedający ma cierpieć bo allegro jest monopolistą na rynku i sprzedający musi u niego być bo nie ma alternatywy na takim poziomie jak tu a kupujący mogą robić zakupy wszędzie a allegro robi z nich bogów i pozwala na wszystko względem Sprzedających więc to ich strategia na przyciągnięcie kupującego. Kupi zniszczy odeśle a jak nie przyjmiesz to negatyw liczony w stosunku 1 negatyw = 70 pozytywów i albo się stawiasz i allegro cię blokuje albo robisz dobrze nieuczciwym kupującym i tracisz pieniądze ale dalej dzialasz w portalu monopolisty

msniezek
Administrator
Administrator
Status zmieniony na: Weryfikowany

@INEST24 nie planujemy wprawdzie automatycznych komentarzy, ale mamy wyrażoną przez Ciebie potrzebę (zwiększenie liczby komentarzy) "na tapecie" - w przyszłym roku zaadresujemy wiele zapalnych punktów związanych z systemem komentarzy, w tym również i ten. Będziemy Was informować, dziękuję za pomysł!

zak_pr
#10 Popularyzator#

Camper_Voyager "Nie no z tą automatyczną pozytywną to trochę pojechałeś" - uważam, że nie nie pojechał i tak powinno zostać to wprowadzone. Z naszej statystyki wynika że ~~15% klientów wystawia komentarze. A teraz sobie przelicz jak stadnie Ci ocena (bonusy, pozycja, smarty itp) jeżeli trafisz w ciągu roku na kilku klientów którym nie jesteś w stanie wytłumaczyć że jak się zamawia z najdroższą opcją dostawy to przy zwrocie dostaje się zwrot najtańszej. Kilku nie potrafiących czytać ze zrozumieniem itp.... Automat załatwia sprawę. Po 90 dniach  wystawia ocenę "5" bo klient nie zgłosił zastrzeżeń. Nie będziesz przecież spamował klientów aby wystawili ocenę - sam po takim nachalnym przypominaniu wystawiłbym po 3 gwiazdki.

cookie000
#15 Entuzjasta#

Skoro już komentarze mają być : a co gdyby zrobić opcję pośrednią ?

Obecnie wchodząc na stronę sprzedającego jest:

- procent pozytywnych

- ilość kciuków w górę (na zielono)

- ilość kciuków w dół (na czerwono)

A gdyby tak dodać kciuk w górę (na szaro) za automatyczne pozytywy (po okresie czasu przeznaczonego na wystawienie) i uwzględniać je w procencie ogólnym (z ikonką "info", aby wyjaśnić wyliczanie tego procenta) ?

Ewentualnie radykalnie: wywalić pozytywy, a zostawić negatywy z procentową relacją do wszystkich transakcji 🙂

ZibiK30
#18 Luminarz#

Zróbcie sobie jakiś program lojalnościowy dla klientów w celu dotarcia do tych co nie wystawili oceny. Wiadomości co 2 lub 3 miesiące że jeden pozytywny komentarz to 1 pkt o równowartości 1 PLN do wykorzystania w waszych sklepach przy min 10 pkt. Może jakiś procent przyciągniecie do ponownych zakupów a i więcej pozytywnych ocen może wskoczyć 😉

antonioNT
#8 Zapaleniec#

Czy widzicie Szansę na pozytywną interwencję Allegro w usunięciu negatywnego komentarza od klienta, który konto ma mniej niż miesiąc, do tego zamówił przedmiot za 3zł (inpost 8,99) i wystawił w pełni negatywną ocenę 3x1 gwiazdka?

Dodam, że straciłem przez to Smarta a powrót do 98% pozytywnych to konieczność otrzymania aż 17 nowych pozytywnych opinii. (dodam, że taka ilość to nielada wyzwanie przy moim towarze)

 

Jest to niedorzeczne, że Sprzedając przez 2 lata porządne przedmioty po 120zł, mając 425 pozytywów i 9 negatywów (połowa bezzasadna i nawet po prośbach o usunięcia zignorowana)  to nie mogę się praktycznie obronić przed takim działaniem ze strony kupującego. Którego powtórzę, waga zamówienia (3zł) to ziarenko piasku w całym sklepie.

Podbijam pytanie do Moderatorów 🙂 Czy coś się w końcu zmieni na lepsze?

(Liczę na to, bo **piiip** się kręci w pobliżu i spora grupa sprzedających może jednak zdecydować się na zmianę)

Pozdrawiam AG

ZibiK30
#18 Luminarz#

@antonioNT To tak naprawdę walka między sprzedawcami a nie sprzedawcą i kupującymi. Ty straciłeś, inni sprzedawcy na tym skorzystają, bo kupujący kupią u innych. Przy tym czego oczekujesz (propozycja zmiany systemu z tematu) teraz, bo straciłeś smarta, to mnóstwo sprzedawców także osiągnie poziom Smarta i nie tylko a następnie także na tym stracisz potem, bo zwiększy Ci się konkurencja, często tych sprzedawców, po których kupujący są już negatywnie nastawieni do innych na dzień dobry 😉

I taki sposób proponowany jak w temacie, nieuczciwy sprzedawca sprzedając dziesiątki produktów dziennie w porównaniu z uczciwym sprzedawcom który sprzedaje 1 lub 2 dziennie będzie lepszym sprzedawcom od uczciwego w 3 miesiące. 😉

domkar04
#14 Krzewiciel#

@INEST24 Pomysł zły. Jeżeli nie wystawiam oceny sprzedawcy, to nie bez powodu – mam wtedy zbyt dużo zastrzeżeń na ocenę pozytywną, ale też nie jest aż tak źle by negatywa wystawiać. Nie mam do dyspozycji oceny neutralnej, dlatego nie wystawiam oceny ani pozytywnej, ani negatywnej. I tak ma zostać. Nie życzę sobie, by ktoś oceniał moją transakcję za mnie. Tak samo jak po anulowaniu zakupu mogę nadal ocenić sprzedawcę – według ciebie automatycznie ma dostać pozytywa, mimo że w świetle prawa do transakcji nawet nie doszło?

oznacz moderatorów