Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Możliwość zamieszczania zdjęć podczas reklamacji produktu pomogłoby sprzedawcy zrozumieć dlaczego produkt był wadliwy. A tymczasem proces reklamacji prezentuje lekkie zacofanie.
@konto zamknięte Cześć. Dzięki za wiadomość 🙂 Jeśli kupujący składa reklamację np. w Dyskusji czy przez Centrum Wiadomości może załączyć zdjęcie produktu. Może również przesłać fotografie mejlowo. Daj proszę znać, o który kanał chodzi? Czy masz na myśli formularz "Zwrot towaru"?
Tak w formularzu "Zwrot towaru". Chciałem dodatkowo załączyć zdjęcie niebezpiecznego produktu, który sprzedawca wysłał, tak aby wiedzieli co jest do sprawdzenia.
@konto zamknięte Dziękuję za dopowiedzenie. Zweryfikujemy wszystkie możliwości i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.