anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana widoku realizacji zamówienia

Kategorie
kupujący
kupujący 1048
inne
inne 216
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
369
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zmiana widoku realizacji zamówienia

ewciaa123
#8 Zapaleniec#

Prowadzę działalność, sprzedaję na Allegro, jestem na wózku inwalidzkim i korzystam z uprzejmości starszej pani (sąsiadki) która odpłatnie dostarcza moje przesyłki na pocztę. (Wysyłam wyłącznie przez pocztę). Od dawna mam ogromny problem z widokiem dla kupujących statusu realizacji zamówienia. Wysyłam tradycyjnie, małe kopertki z ręcznym wypisywaniem adresów. Numery przesyłek uzupełniam natychmiast po otrzymaniu książki nadawczej, zaznaczam "wysłane". Pojawia się przez chwilę komunikat "...wysłaliśmy kupującemu informację mailem". Niestety nie mam skonfigurowanego systemu wysyłek i kupujący mimo, że przesyłka wysłana nadal widzi status: "Oczekuje na nadanie"... Wielu kupujących nie sprawdza swojej poczty gdzie otrzymuje potwierdzenie nadania, nie sprawdzają szczegółów zamówienia gdzie jest wyraźnie podany nr nadawczy i stale wypisują z pretensjami wiadomości i dyskusje typu: "Kiedy wreszcie dostanę zamówienie??!!", "Jak długo mam czekać na wysłanie zamówienia?!"... itp itd, ręce opadają!!! Ja się denerwuje, ludzie sie niepotrzebnie nakręcają, zgłaszałam już wielokrotnie tę sprawę... czy naprawdę nie można zmienić tego widoku??? jestem wręcz załamana, mam całą lawinę takich nerwowych pytań i pretensji... Może uda sie taką opcję kupującym włączyć lub wyłączać lub cokolwiek albo niech będzie widoczny na pierwszym planie numer przesyłki i nazwa przewoźnika a potem strzałeczki i wskazóweczki... Czy ktoś sie wreszcie zlituje i coś z tym zrobi???

3 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@ewciaa123 Cześć! Dzięki za wiadomość. Czy możesz mi podać przykładowy numer zamówienia, w którym wprowadzenie kodu przesyłki nie zmieniło statusu w systemie?

ewciaa123
#8 Zapaleniec#

Witam, to są wszystkie wszystkie zamówienia, kontaktowałam się wielokrotnie z konsultantami allegro i skoro nie mam skonfigurowanych wysyłek allegro (polecony Allegro itp) tylko przesyłki ręcznie wypisywane i nadawane to status nie zmieni się w żadnym zamówieniu - od roku próbowałam to przeforsować ale bezskutecznie, szkoda było tylko mojego czasu, allegro nie interesują tacy sprzedawcy jak ja... choć płacę do serwisu średnio 600-800zł miesięcznie... Kupujący NIE sprawdzają swojej poczty i NIE patrzą w szczegóły zamówienia, widzą tylko na pierwszym planie "Oczekuje na nadanie", nie raczą zerknąć tuż obok na numer nadawczy przesyłki. Dziennie mam średnie 3-4 takie nerwowe kontakty od kupujących... ale proszę bardzo oto jeden numer takiego zamówienia od nerwowej klientki: 08626c01-02ca-11ec-9557-69db6f2f0798

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ewciaa123 Cześć. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania. Paczki wysyłasz tradycyjnie, z ręcznym wpisywaniem adresów - dlatego statusy nie są aktualizowane dla Kupujących w systemie. Przesyłki możesz generować na stronie Poczty Polskiej, być może będzie to dla Ciebie wygodniejsze i szybsze. Dane wprowadzisz przez internet, drukujesz etykietę, pakujesz produkt i wtedy możesz przekazać przesyłkę sąsiadce, która dostarczy ją do placówki pocztowej. Bez tego nie jesteśmy w stanie ustalić, czy przesyłka dotyczy konkretnego zamówienia, dlatego statusy nie mogą się aktualizować

oznacz moderatorów