Prowadzę działalność, sprzedaję na Allegro, jestem na wózku inwalidzkim i korzystam z uprzejmości starszej pani (sąsiadki) która odpłatnie dostarcza moje przesyłki na pocztę. (Wysyłam wyłącznie przez pocztę). Od dawna mam ogromny problem z widokiem dla kupujących statusu realizacji zamówienia. Wysyłam tradycyjnie, małe kopertki z ręcznym wypisywaniem adresów. Numery przesyłek uzupełniam natychmiast po otrzymaniu książki nadawczej, zaznaczam "wysłane". Pojawia się przez chwilę komunikat "...wysłaliśmy kupującemu informację mailem". Niestety nie mam skonfigurowanego systemu wysyłek i kupujący mimo, że przesyłka wysłana nadal widzi status: "Oczekuje na nadanie"... Wielu kupujących nie sprawdza swojej poczty gdzie otrzymuje potwierdzenie nadania, nie sprawdzają szczegółów zamówienia gdzie jest wyraźnie podany nr nadawczy i stale wypisują z pretensjami wiadomości i dyskusje typu: "Kiedy wreszcie dostanę zamówienie??!!", "Jak długo mam czekać na wysłanie zamówienia?!"... itp itd, ręce opadają!!! Ja się denerwuje, ludzie sie niepotrzebnie nakręcają, zgłaszałam już wielokrotnie tę sprawę... czy naprawdę nie można zmienić tego widoku??? jestem wręcz załamana, mam całą lawinę takich nerwowych pytań i pretensji... Może uda sie taką opcję kupującym włączyć lub wyłączać lub cokolwiek albo niech będzie widoczny na pierwszym planie numer przesyłki i nazwa przewoźnika a potem strzałeczki i wskazóweczki... Czy ktoś sie wreszcie zlituje i coś z tym zrobi???