Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Allegro Delivery to nowa usługa, w ramach której będziemy odpowiadać za cały proces dostawy i kompleksowo dbać o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej przewoźnikowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
Wiecie jak to będzie wyglądać ? Czy sprzedawca musi się odezwać że ma problem ? Czy sami to pilnujecie i AI zacznie wysyłać maile do kupujących że coś się opóźnia, co jeśli macie inne standardy w obsłudze kupujących niż sprzedawca ? Ja np. w razie problemów od razy wysyłam nową paczkę a jak Wy to za mnie ogarniecie, czy kupujący będzie jak teraz czekał czasem na wiadomość 24h, napiszecie mu że ma czekać na wyjaśnienie czy poszukanie paczki ? Co jeśli wkurzycie klienta i wystawi nam negatywa ?
No skoro mówią że nie ma o co się martwić i że wszystko za nas zrobią to chyba nie kłamią ,a ewentualne negatywy za proces dostawy chyba z automatu będą znikać.
@kostas11 reklamacje sprzedający będą składać bezpośrednio do nas, bez kontaktu z przewoźnikami, ale muszą nam dać znać o problemie.
Kupujący także (po otrzymaniu przesyłki) będzie mógł złożyć reklamację z poziomu Allegro.
W razie problemów z dostawą będziemy kontaktować się z kupującymi, sprzedający nie będzie obciążony spadkiem jakości, jeśli opóźnienie wyniknie z winy przewoźnika (ale trzeba nam taką sytuację zgłosić).
A to już weszło? Jak dokładnie dodać to ORLEN Delivery, żeby nie stracić SMART?
@drakenek poczytaj w aktualnościach, lada tydzień wejdzie i automatycznie to zmienią i dodadzą Ci Orlen 😄 a teraz możesz se sam dodać Orlen żeby zobaczyć jak to funkcjonuje o ile nie masz, ja dodałem żeby zobaczyć jak śmiga 🙂
Przy zgłaszaniu reklamacji zgubionej przesyłki Allegro One Box moje pytanie o odpowiedzialność Allegro w ramach tego programu zostało zbyte standardową formułką, że to sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma. Także tyle, jeśli chodzi jeśli chodzi o odpowiedzialność Allegro...
@Kylo978 no a czego Ty się spodziewałeś?
Tego:
Na czym polega program dostaw Allegro Delivery
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej przewoźnikowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
@Kylo978 "Jak 7 dni promocji do -40%, to Allegro Days" - polecam zrobić zakupy bo taka okazja może się już nie powtórzyć 😉
To trochę Twoja wina, że uwierzyłeś w marketing allegro 😉
Nie zrównujmy hasła marketingowego z programem, który ma swoje zapisy w regulaminie. Poza tym zaskoczony nie jestem, tylko piszę o tym, gdyby ktoś faktycznie liczył na ten program.
@Kylo978 problem jest taki że tego w regulaminie nie znalazłem więc jest to hasło marketingowe 😞
Nie no co Ty, ten program na pewno ma swoje zapisy w regulaminie i na jego podstawie allegro bierze na siebie ustawowy obowiązek doręczenia rzeczy kupującemu 😉
#śmieszekpozakontrolo
@kostas11Nawet wobec tych zapisów, które są w regulaminie się nie wywiązują.
@Kylo978 czy możesz podać numer sprawy, w której otrzymałeś taką odpowiedź?