Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Być może to przypadek, ale w krótkim czasie zniszczeniu uległy dwie przesyłki a jedna zaginęła
Jak wygląda reklamacja ?
Klient zagasza uszkodzenie przesyłki oczekując wysyłki nowej rzeczy albo zwrotu środków - mam obowiązek to uznać. Składam reklamację do allegro, po wymianie albo zwrocie i okazuje się że lekko zdenerwowany kupujący musi wydrukować i wypełnić oraz odesłać dokument zrzeczenia się, żebym mógł starać się o zwrot od allegro środków. Co jeśli jemu się nie chce nie ma czasu albo inne ?
Klient najczęściej załącza w dyskusji zdjęcia uszkodzenia wraz z opisem. Zgłaszając taką reklamację okazuje się że muszę te dane wysłać jeszcze raz, bo allegro tego wymaga, mimo, że ta dane posiada. Muszę podać wszystkie dane dodatkowo - numer aukcji, numer listu , roszczeniową kwotę - cena zakupu plus dostawa etc - wszystkie te dane posiada... dla mnie każda reklamacja to stracony czas
Jak to można inaczej ogarnąć ?
Czy można wyłączyć ta usługę w ustawieniach bez konsekwencji ?
@agdnoe Można wyłączyć, ale wtedy Twoje oferty nie będą miały oznaczenia Smart!
Można wyłączyć ale konsekwencją będzie brak smarta...
@AnnaG-Antyki Zważywszy ile nas tych "darmowych" dostawach kroją, to raczej nagroda niż kara 😎 A wkrótce będzie jeszcze drożej
Czy można wyłączyć ta usługę w ustawieniach bez konsekwencji co Ty allegro nie pozwoli Ci na takie ruchy bez konsekwencji.