Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Numer przesyłki AD0PX1C8PH9199BQT. Proszę o sprawdzenie co się dzieje z przesyłką. Miała być dostarczona 25.11.2025.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @Mydlarnia_Venus. Przepraszam za utrudnienia! Już to wyjaśniam i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dla Allegro Delivery gwarantowany termin doręczenia wynosi do trzech dni roboczych. Ta przesyłka została nadana 24 listopada czyli powinna dotrzeć do 27 listopada (mają jeszcze czas do północy).
A termin podawany w ofertach, to termin przewidywany (sugestia Allegro) i nie jest on wiążący dla przewoźników.
@Mydlarnia_Venus, interweniowaliśmy u przewoźnika.
Gdy tylko otrzymamy więcej informacji w tej sprawie i wyjaśnienia, to damy Ci znać w korespondencji mailowej, w zgłoszeniu o numerze 56391915.
Aby można było mówić o zgubieniu musi minąć 30 dni od dnia nadania. Wyjątkiem jest jak przewoźnik samemu uzna przesyłkę za zaginioną.
A tu przesyłka nie jest nawet opóźniona (opóźnienie to niedoręczenie przesyłki w gwarantowanym w regulaminie terminie).