Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak faktury od sprzedawcy, przy próbach ściągnięcia jej z aplikacji wyskakuję błąd, strona się nie ładuje, sprawa zgłoszona do sprzedawcy, brak odpowiedzi, Nr przesyłki A001E1IJI4, zakup to kurtyna świetlna @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:89334714 Proszę Cię o doprecyzowanie czy sprzedający nie załączył dokumentu czy jest problem z jego pobraniem?
A na mailu?
@Client:89334714 Taki problem należy zgłosić do Urzędu skarbowego odpowiedniego do adresu sprzedawcy.
Sprzedający ma obowiązek wystawić fakturę i dostarczyć ją kupującemu. Ty nie możesz, nie powinieneś szukać faktury po jakichś linkach lub lipnych adresach, bo takie szukanie prowadzi najczęściej do oszustw, wyłudzeń.