Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, co dzieje się z paczką AD08M8R2SRS5GFZ49?
Miała zostać dostarczona w piątek. Jest poniedziałek i nadal jej nie ma. Nie podjęto żadnej próby jej dostarczenia do punktu. Lata między oddziałem a rzekomym "wydaniem do doręczenia".
Cześć, @Client:104899372. Nie widzę w naszym systemie przesyłki o takim numerze. Czy możesz podesłać numer tego zamówienia?
AD08M8R2SRS5HFZ49
Dziękuję, @Client:104899372. Już sprawdzam co dzieje się z przesyłką AD08M8R2SRS5HFZ49. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Client:104899372, już to wyjaśniamy z oddziałem - dalsze informacje otrzymasz w wiadomości mailowej, w zgłoszeniu o numerze 56469641.
bardzo dziękuję
Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 27 listopada, czyli powinna dotrzeć do celu do 2 grudnia. Na chwilę obecną nie ma jeszcze opóźnienia.
A termin widoczny w ofercie to tylko sugestia Allegro. Na zasadzie że może będzie w tym dniu.
@MiMary niestety nie otrzymałam żadnego maila ☹️
@Client:104899372 Widzę, że nawet odpowiadałeś na to zgłoszenie dnia 28.11 oraz otrzymałeś wiadomość zwrotną od doradcy. Proszę, pytania kieruj w kontynuacji zgłoszenia mailowego. W ten sposób otrzymasz odpowiedź najszybciej.