Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć co się stało z moim zamówieniem. Domyślam się że już na pewno dzisiaj do mnie nie dotrze bo ma opóźnienie dwóch dni. Chciałbym wiedzieć dlaczego w statusie przesyłki jest odmowa przyjęcia skoro nie było żadnej próby kontaktu ze strony kuriera nie wspominając już o fakcie że nie dostałem żadnej informacji jaka firma się zajmuje transportem, nie dostałem nr listu przewozowego ani żadnej innej sensownej informacji. Dwa razy upewniałem się u sprzedawcy czy na pewno nadał przesyłkę a od waszej strony była tylko cisza. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ale to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, jak zakup od firmy więc powinien być tym zainteresowany.
@Client:70765302 o jakie dokładnie zamówienie chodzi?
_HolaOla_
Nr zamówienia:
59b827d0-ab27-11ef-8c97-c1cf47886ccd
@Client:70765302 dziękuję. Według trackingu obie przesyłki wróciły już w drogę powrotną do nadawcy, ale poprosiłam już zespół o sprawdzenie, czy możemy coś jeszcze zrobić w tej sprawie.