anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co się stało z moim zamówieniem?

Client:70765302
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć co się stało z moim zamówieniem. Domyślam się że już na pewno dzisiaj do mnie nie dotrze bo ma opóźnienie dwóch dni. Chciałbym wiedzieć dlaczego w statusie przesyłki jest odmowa przyjęcia skoro nie było żadnej próby kontaktu ze strony kuriera nie wspominając już o fakcie że nie dostałem żadnej informacji jaka firma się zajmuje transportem, nie dostałem nr listu przewozowego ani żadnej innej sensownej informacji. Dwa razy upewniałem się u sprzedawcy czy na pewno nadał przesyłkę a od waszej strony była tylko cisza. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Ale to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania, jak zakup od firmy więc powinien być tym zainteresowany.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70765302 o jakie dokładnie zamówienie chodzi? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:70765302
#7 Wielbiciel#

_HolaOla_
Nr zamówienia:
59b827d0-ab27-11ef-8c97-c1cf47886ccd

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70765302 dziękuję. Według trackingu obie przesyłki wróciły już w drogę powrotną do nadawcy, ale poprosiłam już zespół o sprawdzenie, czy możemy coś jeszcze zrobić w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów