anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dodadzą Państwo opcje przesylki w wybranym terminie?

Client:128896051
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Czy będzie możliwość zamówienia dostawy na konkretny termin?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma nigdy 100% gwarancji dostawy na konkretny termin, w takim wypadku najlepiej umówić się na odbiór osobisty.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:128896051 nie planujemy dodawać takiej opcji, ale dziękujemy za sugestię. Jeżeli zależy Ci na późniejszej dostawie, możesz w Uwagach do zakupu przekazać taką prośbę sprzedającemu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

A sprzedający zostanie ukarany ujemnymi punktami za nieterminową wysyłkę...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fox_paws nie zostanie. Jeśli się do nas zgłosi, to wykluczymy to zamówienie z jakości. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@la_nika Jeśli się zgłosi. Dlaczego sprzedający ma ciągle zgłaszać się z problemami, które wynikają z waszej winy?
Opóźnione przesyłki, nieodebrane z automatów paczki, brak podjazdu zamówionego kuriera.

oznacz moderatorów