Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czy będzie możliwość zamówienia dostawy na konkretny termin?
Pozdrawiam
Nie ma nigdy 100% gwarancji dostawy na konkretny termin, w takim wypadku najlepiej umówić się na odbiór osobisty.
@Client:128896051 nie planujemy dodawać takiej opcji, ale dziękujemy za sugestię. Jeżeli zależy Ci na późniejszej dostawie, możesz w Uwagach do zakupu przekazać taką prośbę sprzedającemu.
A sprzedający zostanie ukarany ujemnymi punktami za nieterminową wysyłkę...
@fox_paws nie zostanie. Jeśli się do nas zgłosi, to wykluczymy to zamówienie z jakości.
@la_nika Jeśli się zgłosi. Dlaczego sprzedający ma ciągle zgłaszać się z problemami, które wynikają z waszej winy?
Opóźnione przesyłki, nieodebrane z automatów paczki, brak podjazdu zamówionego kuriera.