Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
przesyłka od tygodnia czeka na alternatywny punkt, ciekawe ile jeszcze ? klient oczywiście już dawno zrezygnował z zakupu i zaznaczył zwrot. Wcale mu się nie dziwię, kupił produkt i po 2 tygodniach nie ma go u siebie. To nie jest żart. dzisiaj mija 16.04. Przesyłka nadana 7.04 nr A001X4NEV9, to jest przesyłka allegro one punkt ups. Jeśli firma UPS nie potrafi jej dostarczyć przez tak długi okres to może allegro zrezygnuje z ich usług i nie będzie nas zmuszało do korzystania z tej formy dostawy ?
Cześć, @mikeza. Przepraszam za utrudnienia i zapewniam, że nie jest to naszym standardem. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@mikeza, klient nie wyznaczył w terminie alternatywnego punktu odbioru, przez co przesyłka dzisiaj wyruszyła w drogę powrotną do Ciebie.
nic w tym dziwnego, bo kilka dni temu zaznaczył zwrot z powodu nieterminowej dostawy 😂
@MiMary Paczka wróci do sprzedającego, a kto poniesie koszty tej niefrasobliwej działalności?
@br. Zwrot nieodebranej przesyłki jest w cenie usługi.
Czyli @mikeza zarobił na takiej wysyłce ?
To może wprowadzić usługę przesyłania pustych paczek, tam i z powrotem, wzrośnie obrót, wzrośnie PKB krajowe, dzięki takim usługom staniemy sie potęgą usług transportowych !!
@w_kiwi od kiedy ten zwrot jest w cenie ? i jakich paczek to dotyczy ? pytam, bo w moim rozliczeniu w momencie doręczenia zwrotnej przesyłki jest potrącona normalna kwota za tą paczkę, więc nie ma czegoś takiego jak darmowy zwrot nieodebranej paczki. Coś tutaj nie gra.
@mikeza Kosztami zwrotu w przypadku nieodebrania paczki przez klienta nie jesteś obciążany, kiedy usługa dostawy jest realizowana w ramach Allegro Delivery. Ta zasada obowiązuje od momentu wprowadzenia programu dostaw Allegro Delivery.
Pamiętaj jednak, że jeśli na etapie doręczenia przesyłki do kupującego doliczymy opłatę dodatkową, to naliczymy ją także w przypadku zwrotu.
@nat_not zgadza się zwrot jest darmowy, ale w tym temacie chodzi bardziej o opłatę za przesyłkę, której nie odebrał klient z winy operatora. Taka paczka wraca i my jako sprzedający jesteśmy stratni na kosztach nadania, bo nikt nie zwróci opłaty za wysłanie przesyłki, a klientowi trzeba zwrócić całą kwotę, skoro nie otrzymał paczki w terminie.