anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DHL zaginiona przesyłka

991221
#10 Popularyzator#

Dzień dobry, klient zgłosił problem. Przesyłka AD DHL Automat dalej nie dojechała. Proszę o interwencję 

Numer zamówienia 5d9e9660-79d3-11f0-923a-039a83d5e912

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

gdvorek
Moderator
Moderator

@991221 konsultuję temat, proszę o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Dziękuję, proszę o priorytetowe załatwienie sprawy. Przesyłka jest od 20.08. w doręczeniu. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@991221 

Regulaminoiwy termin doręczenia dla Allegro Delivery wynosi do 3 dni roboczych, pod warunkiem nadania do godziny granicznej.

Nigdy nie zgłaszaj, że przesyłka zagineła jeżeli nie minęło 30 dni od nadania lub nie masz decyzji przewoźnika o uznaniu przesyłki za zaginioną.

Reklamacje z tytułu zaginięcia, zgłoszone przed upływem powyższego terminu, traktowane są jako zgłoszone następnego dnia po upływie terminu, po upływie którego uznaje się przesyłkę za zaginioną.

A aby przewoźnik zajął się twoją sprawą priorytetowo, to potrzebujesz do wniosku dodać jedną rzecz — ustawę lub rozporządzenie, która to nakaże lub na to zezwoli (a nie wydaje się rozporządzeń ani ustaw w sprawach indywidualnych).

 

oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Po 1. Przesyłka jest w doręczeniu od 20.08. co oznacza, że 20.08. powinna być w automacie.

po 2. Nie znasz sprawy więc proszę byś komentarz zostawił dla siebie. 

oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Czy coś wiadomo co z przesyłką? Muszę się wypowiedzieć w dyskusji. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@991221 czekamy jeszcze na informację od DHL. Muszę prosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Wrócimy z informacją jak tylko będziemy mieć dalsze wieści. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Dobrze, dziękuję. Czekam w takim razie. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@991221 przesyłka umieszczona w automacie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Dziękuję, proszę w takim razie o wypowiedź konsultanta w dyskusji oraz o jej zamknięcie. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@991221 w dyskusji możesz poprosić nas o pomoc.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

W jaki sposób jako sprzedający mogę poprosić o pomoc?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @991221. Niestety jako sprzedający nie masz takiej opcji, ale wystarczy wiadomość tutaj. Widzę, że już zamieściłeś wpis w Dyskusji - ustalę, czy możemy już ją zakończyć. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Okej, czekam na informację. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@991221, przykro mi, nie możemy jeszcze zakończyć Dyskusji. Oczekujemy aż status przesyłki zmieni się na doręczoną lub klient potwierdzi w Dyskusji, że otrzymał zamówienie. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Okej, w takim razie czekam dalej. Na razie klient się nie odzywa. 

oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Klient wypowiedział się w dyskusji. Przesyłka nie została umieszczona w automacie. Sprawdziłem status i w dalszym ciągu jest w doręczeniu. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@991221, wyjaśniamy to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Przepraszam za utrudnienia.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

991221
#10 Popularyzator#

Proszę by konsultant się wypowiedział i wyjaśnił to kupującemu. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@991221

Powinieneś zgłosić formalną reklamację na opóźnienie w doręczeniu przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia oraz zarządzać odszkodowania (te ustawowo wynosi 2x koszt przesyłki). 

oznacz moderatorów