Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient zgłosił problem. Przesyłka AD DHL Automat dalej nie dojechała. Proszę o interwencję
Numer zamówienia 5d9e9660-79d3-11f0-923a-039a83d5e912
@991221 konsultuję temat, proszę o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję, proszę o priorytetowe załatwienie sprawy. Przesyłka jest od 20.08. w doręczeniu.
Regulaminoiwy termin doręczenia dla Allegro Delivery wynosi do 3 dni roboczych, pod warunkiem nadania do godziny granicznej.
Nigdy nie zgłaszaj, że przesyłka zagineła jeżeli nie minęło 30 dni od nadania lub nie masz decyzji przewoźnika o uznaniu przesyłki za zaginioną.
Reklamacje z tytułu zaginięcia, zgłoszone przed upływem powyższego terminu, traktowane są jako zgłoszone następnego dnia po upływie terminu, po upływie którego uznaje się przesyłkę za zaginioną.
A aby przewoźnik zajął się twoją sprawą priorytetowo, to potrzebujesz do wniosku dodać jedną rzecz — ustawę lub rozporządzenie, która to nakaże lub na to zezwoli (a nie wydaje się rozporządzeń ani ustaw w sprawach indywidualnych).
Po 1. Przesyłka jest w doręczeniu od 20.08. co oznacza, że 20.08. powinna być w automacie.
po 2. Nie znasz sprawy więc proszę byś komentarz zostawił dla siebie.
Czy coś wiadomo co z przesyłką? Muszę się wypowiedzieć w dyskusji.
@991221 czekamy jeszcze na informację od DHL. Muszę prosić Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Wrócimy z informacją jak tylko będziemy mieć dalsze wieści.
Dobrze, dziękuję. Czekam w takim razie.
@991221 przesyłka umieszczona w automacie.
Dziękuję, proszę w takim razie o wypowiedź konsultanta w dyskusji oraz o jej zamknięcie.
@991221 w dyskusji możesz poprosić nas o pomoc.
W jaki sposób jako sprzedający mogę poprosić o pomoc?
Cześć, @991221. Niestety jako sprzedający nie masz takiej opcji, ale wystarczy wiadomość tutaj. Widzę, że już zamieściłeś wpis w Dyskusji - ustalę, czy możemy już ją zakończyć.
Okej, czekam na informację.
@991221, przykro mi, nie możemy jeszcze zakończyć Dyskusji. Oczekujemy aż status przesyłki zmieni się na doręczoną lub klient potwierdzi w Dyskusji, że otrzymał zamówienie.
Okej, w takim razie czekam dalej. Na razie klient się nie odzywa.
Klient wypowiedział się w dyskusji. Przesyłka nie została umieszczona w automacie. Sprawdziłem status i w dalszym ciągu jest w doręczeniu.
@991221, wyjaśniamy to - wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
Przepraszam za utrudnienia.
Proszę by konsultant się wypowiedział i wyjaśnił to kupującemu.
Powinieneś zgłosić formalną reklamację na opóźnienie w doręczeniu przesyłki w stosunku do gwarantowanego terminu doręczenia oraz zarządzać odszkodowania (te ustawowo wynosi 2x koszt przesyłki).