Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
I takie coś mi wyskakuje "Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera".
I teraz pytanie jak nie obsługuje to chciałbym wyłączyć, ale nie mogę bo Państwo narzucacie to z góry.
Mam dzwonić do każdego teraz klienta i ponosić koszty transportu ??
Proszę o wyłączenie usługi "One Kurier (własny kurier Allegro) dostawa do One Punkt i One Box, pod drzwi"
miejmy nadzieję, że się pojawi. Macie to poprostu źle ustawione i nic z tym nie robicie. Mam nawet ustawioną wysyłkę z obszaru gdzie tego kuriera nie ma, ale wasz programista ustawił widocznie pobieranie z adresu firmy, który nie ma znaczenia. Pozostaje pytanie gdzie mam się ubiegać o zwrot kosztów? Nie pracujecie za darmo, co miesiąc płacę tu duże pieniądze i tak tego nie zostawię. Informatyk zaraz po studiach byłby w stanie to naprawić, a allegro zajmuje to ponad 10 dni
@z_hurtowni możesz napisać w tej sprawie za pomcą formularza, jednak nie przewidujemy zwrotów za nadanie przesyłek inną metodą.
to proszę jeszcze tylko o potwierdzenie, bo chciałbym dołączyć screen do zgłoszenia do urzędu ochrony konsumenta. Pomimo tego, że mam zaznaczoną wysyłkę z Białegostoku, gdzie kurier allegro one nie odbiera paczek, allegro mi go automatycznie włączyło, a teraz nie chce mi go wyłączyć, co generuje mi dodatkowe koszty poprzez konieczność zmiany kuriera na innego, poza usługą smart, której warunki spełniam. I nie przewiduje zwrotu kosztów pomimo ewidentnego błędu po stronie platformy Allegro. Problem zgłosiłem 7.10.2024, o 11:34. Wszystko się zgadza?
@z_hurtowni skontaktuj się proszę w tej sprawie za pomocą formularza.
Podaj numer zamówienia, którego nie mogłeś nadać i złóż reklamację, decyzję w tej sprawie otrzymasz e-mailowo.
wspaniałą odpowiedź na temat zwrotu kosztów z Państwa obsługi klienta: "Odnośnie zwrotu kosztów za wysyłkę innym przewoźnikiem niestety nie jestem w stanie pomóc - rozumiem, że nie mogli Państwo nadać paczki wybraną metodą, jednak w przypadkach takich jak ten mamy możliwość anulowania zamówienia, dodatkowo nasi doradcy chętnie wyjaśnią wszelkie nieporozumienia kupującym."
Wrzucam tutaj, żeby inni mogli zobaczyć. Moderatorom tutaj mogę przekazywać kontakt do klientów? Będziecie dzwonić, przepraszać moich klientów i namawiać do ponownego zamówienia u mnie z inną opcją dostawy?
To jest przepiękne!!!! Szczyt hipokryzji 🙂
nadal tego nie zrobiliście, wpadło kolejne zamówienie. Proszę mi podać, który jestem w kolejce do naprawienia tego. Przecież to jakiś żart. Proszę 10 dzień o naprawienie Waszego błędu
@urmik_ekosiarki sprawdź proszę, czy w ustawieniach dostawy, możesz już odznaczyć Allegro One Kuriera?
Nie mam takiej funkcji
@urmik_ekosiarki zgłosiłam to, bardzo Cię przepraszam, czekam na odpowiedź.
??????????????????????????????????????????????
@la_nika
@urmik_ekosiarki bardzo Cię przepraszam, po raz kolejny skontaktowałam się z zespołem, który zajmuje się wyłączaniem tej metody dostawy.
Jeśli to nie problem, to czy możesz przesłać zrzut ekranu z zakładki Ustawienia dostawy, na którym widoczne będzie, że nie możesz odznaczyć Allegro One Kurier w ramach Allegro Delivery?
??????????????????????????????????????????????????????????
Dzień dobry
Nadal nic.
Proszę o wyłączenie tego kuriera z dniem dzisiejszym
W tej chwili tracimy klientów i wysyłamy też na własny koszt.
Wprowadzacie klientów w błąd, co za tym idzie działacie na niekorzyść naszej firmy.
@la_nika @Sa_nova @N_Nitka28
Dzień dobry @urmik_ekosiarki! Najmocniej Cię przepraszam, że to tyle trwa. Otrzymałam odpowiedź, że dzisiaj ok. 17, powinieneś mieć możliwość wyłączenia Allegro One Kurier. Gdyby tak się nie stało, daj koniecznie znać.