Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Kto poniesie koszt ponownego wysłania przesyłki Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD), jeżeli DHL bez poinformowania kogokolwiek przekierował paczkę do jakiejś maszyny zamiast dostarczyć do Żabki, jak była zamówiona? Maszyna, jak twierdzi klientka, jest w bardzo dużej odległości od punktu wskazanego w zamówieniu i nie miała możliwości odebrać paczki, która podobno wraca do nas. Paczka krąży od tygodnia. Klientka nie zapłaci za ponowne wysłanie, my również nie czujemy się odpowiedzialni za kompletnie irracjonalne ruchy przewoźnika.
2. Czy Allegro jako, że podobno odpowiada za cały proces dostawy skontaktuje się z klientką, która rozpoczęła dyskusję, wytłumaczy problem i przeprosi w imieniu DHL?
Nr przesyłki AD01ARAP99
"W nowym programie dostaw Allegro Delivery to Allegro odpowiada za cały proces dostawy. Zacieśniamy współpracę ze znanymi przewoźnikami, żeby udostępnić Ci jeszcze lepsze usługi logistyczne. My obsłużymy reklamacje logistyczne, a Tobie zostanie więcej czasu na sprzedaż i rozwijanie biznesu!"
@KOGIEL_T Dziękuję za oznaczenie moderatorów. Rzadko tu piszę i jeszcze nie mam nawyku 😉
W Allegro Delivery, to Allegro jest formalnym przewoźnikiem. To oni odpowiadają za realizację usługi, a nie taki DHL czy inny kurier.
Cześć @Mydlarnia_Venus, dziękuje za zgłoszenie.
Przekazałem sprawę do odpowiedniego zespołu. Wrócę do tego wątku, gdy tylko otrzymam więcej informacji.
@matt_rose Paczka właśnie wróciła do nas. Kto płaci za ponową wysyłkę???
Proszę o odpowiedź kto zapłaci za ponowne wysłanie, które zażyczyła sobie klientka.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Mydlarnia_Venus jeżeli nie zostanie złożone tutaj nowe zamówienie, koszt nadania przesyłki ponosisz Ty, jako sprzedający. Powinieneś zgłosić reklamację na pierwotną przesyłkę.
Proszę o wyłączenie przesyłki z jakości sprzedaży.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Mydlarnia_Venus Weryfikuję Twoją sprawę.
@Mydlarnia_Venus Zweryfikowałam sprawę i wygląda na to, że nie otrzymałeś za to zamówienie ujemnych punktów 😉
@Mydlarnia_Venus z DHL to nic nowego , mojej klientce wrzucili paczkę do punktu oddalonego o 25km od wskazanego w karcie dostawy, po interwencji paczka błądziłą bez mała 2 tygodnie , odszkodowanie otrzymałem w wysokości wystarczającej do pokrycia kuriera z umowy własnej . Ponowne nadanie poszło znienawidzoną przez wszystkich Pocztą , na drugi dzień po nadaniu jak to zwykle kurier zadzwonił do odbiorcy pół godzinki przed doręczeniem . Drugą mi wrócili bo ...UWAGA !! w adresie brakowało numeru lokalu , gdzie miejscem dostarczenia był dom jednorodzinny , to 2 kwiatuszki , które utkwiły mi w pamięci na dłużej choć ceregieli z DHL była całą masa
@Mydlarnia_Venus klientce wysyłasz ponownie na swój koszt bo Ty odpowiadasz za dostawę a reklamację składasz do Allegro o zwrot kosztów wysyłki i powrotu 😄
Udostępniasz dostawy to odpowiadasz za nie przed klientem 😄
@kostas11 Dzięki. Tak, wiem, że ja odpowiadam za przesyłkę i oczywiście ją wyślemy. Ale miałam nadzieję, że ktoś z Allegro odpowie i doczekałam się.