Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam,
kupujący założył mi dyskusję do zamówienia 2be5fc20-ea5f-11ef-a8c7-979983b1a6fe że nie otrzymał kodu odbioru paczki która dotarła już do punktu odbioru. Mi na infolinii orlen nie udzielą żadnych informacji, klienta z kolei infolinia odsyła do nadawcy. Jako, że jest to Allegro Delivery proszę o pomoc w temacie bo kupujący w dyskusji jeszcze nie może poprosić o pomoc allegro, a chciałbym jak najszybciej rozwiązać tę dyskusję.
Z góry dziękuję za podjęcie działań w tej sprawie.
Ale co ciebie ma obchodzić jak kupujący sobie powiadomienia ustawił? Sam powinien dzwonić do nadawcy czyli do allegro bo tobie nikt nie udzieli informacji bo nie jesteś stroną w sprawie
… guzik by mnie to obchodziło na prawdę, ale wolę podjąć temat by nie narazić się na zwrot nieodebranego towaru, nierozwiązane dyskusje czy negatywa (a nawet wszystko to razem). skoro klient nie rozumie jak powinien postąpić to pierwsze co mu przychodzi do głowy że wszystko co złe to wina sprzedającego więc zakłada dyskusje… i ceduje problem na sprzedawcę. Masz pomóc i już! Bo tak! Bo zakupy na allegro są bezpieczne! ostatnio obłęd z tymi dyskusjami, klienci są tak roszczeniowi o wszystko że szok…
To że sprzedawca jest zły to mu allegro wmawia... odpisz mu że przewoźnik odmówil kontaktu z tobą ponieważ nie jesteś nadawcą w sprawie może się kontaktować nadawca = allegro lub odbiorca = kupujący tak stanowi prawo pocztowe
@MULTIPRO_RTV_AGD poprosiłam już nasz zespół o wypowiedź w Twojej dyskusji z kupującym.
Cześć, @MULTIPRO_RTV_AGD. Widzę, że kupujący już zakończył Dyskusję. Rzeczywiście dzisiaj mogła wystąpić taka sytuacja w niektórych przypadkach. Osoby, których dotknęła, otrzymają od nas indywidualnie szczegółowe informacje. Przepraszam za kłopot!