anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie dostał kodu odbioru

MULTIPRO_RTV_AGD
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam,
kupujący założył mi dyskusję do zamówienia 2be5fc20-ea5f-11ef-a8c7-979983b1a6fe że nie otrzymał kodu odbioru paczki która dotarła już do punktu odbioru. Mi na infolinii orlen nie udzielą żadnych informacji, klienta z kolei infolinia odsyła do nadawcy. Jako, że jest to Allegro Delivery proszę o pomoc w temacie bo kupujący w dyskusji jeszcze nie może poprosić o pomoc allegro, a chciałbym jak najszybciej rozwiązać tę dyskusję.

Z góry dziękuję za podjęcie działań w tej sprawie.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Ale co ciebie ma obchodzić jak kupujący sobie powiadomienia ustawił? Sam powinien dzwonić do nadawcy czyli do allegro bo tobie nikt nie udzieli informacji bo nie jesteś stroną w sprawie

oznacz moderatorów

MULTIPRO_RTV_AGD
#8 Zapaleniec#

…  guzik by mnie to obchodziło na prawdę, ale wolę podjąć temat by nie narazić się na zwrot nieodebranego towaru, nierozwiązane dyskusje czy negatywa (a nawet wszystko to razem). skoro klient nie rozumie jak powinien postąpić to pierwsze co mu przychodzi do głowy że wszystko co złe to wina sprzedającego więc zakłada dyskusje… i ceduje problem na sprzedawcę. Masz pomóc i już! Bo tak! Bo zakupy na allegro są bezpieczne! ostatnio obłęd z tymi dyskusjami, klienci są tak roszczeniowi o wszystko że szok… 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

To że sprzedawca jest zły to mu allegro wmawia... odpisz mu że przewoźnik odmówil kontaktu z tobą ponieważ nie jesteś nadawcą w sprawie może się kontaktować nadawca = allegro lub odbiorca = kupujący tak stanowi prawo pocztowe

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MULTIPRO_RTV_AGD poprosiłam już nasz zespół o wypowiedź w Twojej dyskusji z kupującym. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @MULTIPRO_RTV_AGD. Widzę, że kupujący już zakończył Dyskusję. Rzeczywiście dzisiaj mogła wystąpić taka sytuacja w niektórych przypadkach. Osoby, których dotknęła, otrzymają od nas indywidualnie szczegółowe informacje. Przepraszam za kłopot!

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów