anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DHL nie odebrał paczki z punktu POP (żabka) – prośba o skontaktowanie się z kurierem DHL

WEIDER_POLAND
#2 Obserwator

Dzień dobry,

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Klient złożył zamówienie z dostawą do punktu Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD).
Numery śledzenia: Allegro – AD00QMHV92, DHL – 29399217490

Paczka została nadana następnego dnia po złożeniu zamówienia przez klienta, zgodnie z deklaracją – o godz. 10:21, z punktu POP (żabka).

Minęły już dwa dni, a przesyłka nadal nie została odebrana przez kuriera. Po sprawdzeniu numeru na stronie DHL pojawia się informacja, że numer nie istnieje – śledzenie możliwe jest wyłącznie przez Allegro.

Uprzejmie proszę o pilny kontakt z kurierem w celu odbioru paczki oraz o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk jakości sprzedaży i anulowanie ewentualnych kar.

ID zamówienia: 6e4d64e0-6b10-11f0-bdcc-b11f7509ed79

Dziękuję i pozdrawiam,
Joseph

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WEIDER_POLAND poprosiłam o interwencje w tej sprawie, natomiast zamówienie będziemy mogli wykluczyć dopiero jutro, na razie nie jest jeszcze opóźnione. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów