Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient złożył zamówienie z dostawą do punktu Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD).
Numery śledzenia: Allegro – AD00QMHV92, DHL – 29399217490
Paczka została nadana następnego dnia po złożeniu zamówienia przez klienta, zgodnie z deklaracją – o godz. 10:21, z punktu POP (żabka).
Minęły już dwa dni, a przesyłka nadal nie została odebrana przez kuriera. Po sprawdzeniu numeru na stronie DHL pojawia się informacja, że numer nie istnieje – śledzenie możliwe jest wyłącznie przez Allegro.
Uprzejmie proszę o pilny kontakt z kurierem w celu odbioru paczki oraz o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk jakości sprzedaży i anulowanie ewentualnych kar.
ID zamówienia: 6e4d64e0-6b10-11f0-bdcc-b11f7509ed79
Dziękuję i pozdrawiam,
Joseph
@WEIDER_POLAND poprosiłam o interwencje w tej sprawie, natomiast zamówienie będziemy mogli wykluczyć dopiero jutro, na razie nie jest jeszcze opóźnione.