Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
już dwa razy dzisiaj zgłaszałem problem z zamówieniem podjazdu kuriera "One kurier".
Ciągle wyskakuje taki komunikat
Pole "Dane nadawcy" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera
Czy można wyłączyć tego przewoźnika z oferty, skoro przez cały dzień nikt nie jest w stanie ogarnąć tego tematu? Ciągle muszę wypisywać do klientów, że istnieje ryzyko anulowania paczek - właśnie z powodu niemożliwości zamówienia/wygenerowania etykiet i podjazdu.
P.S. miałem mieć wiadomość na maila... ale nie mam.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KSIAZKAKI Widzę, że konsultantka poinformowała w korespondencji nr 49064603, że Twoje zgłoszenie jest weryfikowane. W związku z tym muszę Cię prosić o cierpliwość.
Rozumiem, dziękuję 🙂
Pewnie poszło na zapchanego maila. No nic, czekamy...
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy mogę prosić o "odnowienie" konwersacji na mailu? Zrobiliśmy porządek na skrzynce i już normalnie mogą przychodzić wiadomości. Chciałbym wiedzieć na czym stoimy, bo nadal nie można tego nadawać.
@KSIAZKAKI Tak jak poinformowała konsultantka, weryfikacja problemu jest w toku. Gdy tylko weryfikacja się zakończy, skontaktujemy się z Tobą mailowo 🙂