anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z przesyłką dostarczaną przez Allegro Delivery DHL

ada_aa8
#7 Wielbiciel

Zamówienie złożone 30.09, Numer przesyłki: AD012B5RG3 . Przesyłka miała dotrzeć już następnego dnia, tj 01.10.2025

Sprzedawca przygotował paczkę 30.09 g. 00:25, tego samego dnia o g. 14:36 odebrana  przez kuriera a o g. 17:18 wysłana z sortowni, nie wiadomo gdzie. Przesyłka uzyskała status „w drodze” i niestety, od tamtej pory status się nie zmienia. Cały czas widnieje jako „w drodze” i jest jako opóźniona, nowego terminu brak.

Dla porównania 30.09 złożyłam inne zamówienie z tą samą metodą dostawy (Allegro Delivery DHL) i paczka została dostarczona o czasie,

Proszę o sprawdzenie sytuacji – wygląda na to, że paczka z 30.09 utknęła gdzieś w systemie lub kurier od paru dni ją wozi w samochodzie.

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ada_aa8 poprosiłam już o interwencję w oddziale odpowiedzialnym za Twoją przesyłkę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ada_aa8
#7 Wielbiciel

Witam. Czy coś udało się ustalić z moją przesyłką?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ada_aa8 coś taka niecierpliwa , moja klientka grzecznie czeka na DHL od 12 września .

oznacz moderatorów

FHANSAR
#10 Popularyzator

U Nas paczka do odbioru w punkcie od wczoraj godziny 14, a paczki w punkcie nie ma. Ani wczoraj jej nie było, ani dzisiaj. 😂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ada_aa8 Przykro mi, ale jeszcze nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@ada_aa8 

Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Twoja przesyłka została nadana 30 września, czyli powinna dotrzeć do celu do 3 października (termin podany w aukcji to tylko sugestia Allegro, prawnie liczy się to co jest w regulaminie usługi).

Poproś sprzedawcę o zgłoszenie reklamacji. Możesz też dodatkowo wypełnić formularz zgłoszenia na stronie https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje (jako powód wybierasz "niewykonanie usługi w terminie"). 

oznacz moderatorów

ada_aa8
#7 Wielbiciel

dzięki za pomoc, już napisałam do sprzedającego i czekam na odpowiedź

oznacz moderatorów

maja-pasieka
#9 Pomysłodawca

Witam, problem z przesyłka AD01337F31, historia bardzo ciekawa jak działa delivery, przesyłka spakowana 03.10, kurier pojawił się dopiero 06.10 po interwencjach.Sprawa teraz dotyczy tego że nadal przesyłka nie dotarła, klient dzwoni i pyta gdzie jego towar, za chwilę minie tydzień.W śledzeniu przesyłki pojawi się co parę godzin "Przesyłka została przyjęta w sortowni".Niestety jakość usług cierpi , a przecież najważnieszym zawsze była jakość i czas dostawy.Czy coś się zmieniło?Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@maja-pasieka 

Poprosiłem o interwencję w sprawie Twojej przesyłki.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów