anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie można wysyłać z InPost i Poczta Polska? 9-10.września 2024??

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

Już drugie dzień nie można wysyłać z InPost i Poczty Polskiej przez Allegro!!!! A Allegro milczy?? Nigdzie nie informuje Klientów że jest problem!! Obecnie nie ma szans się połączyć z konsultantem a najbliższe umówienie rozmowy telefonicznej za dwa dni????!! Gdzie my żyjemy w jakimś Batusanie że legion techników nie umie sobie poradzić z problemem w ciągu 24 godzin?? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eMKaNS tak , z Pocztą w dalszym ciągu są problemy , ale Inpost hula aż miło .

oznacz moderatorów

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

To jakim cudem nie mogę usunąć ani wydrukować wczorajszych etykiet, które podczas awarii zostały wygenerowane nawet po 2 razy??? Wg statusu błędów na Furgonetce Poczta i Allegro nie działają! Więc gdzie tu jest prawda 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eMKaNS prawda jest taka , że od rana w MPI tworzę bezproblemowo etykiety , teraz chwila na cybucha i jadę dalej , widzę ,że w niewygenerowanych są paczki , tyle ile jeszcze mam zamówień nie przygotowanych .

oznacz moderatorów

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

A ja mam paczki za pobraniem i podczas próby generowania etykiety zostały utworzone dwa listy przewozowe (pomimo że system podał mi że nie API nie działa i nie można nadać etykiety) 
Tak samo z innymi zamówieniami które próbowałem wysłać wczoraj - mają przygotowane listy ale nie można ich wydrukować ani anulować, a tworzenie następnego jest równoznaczne z zapłaceniem pełnej ceny za etykietę !!!! 
Wczoraj od konsultanta otrzymałem wiadomość aby się wstrzymać z przygotowaniem etykiet do momentu naprawienia awarii. 
Ale ja nie wiem kiedy awaria minęła ponieważ Allegro łaskawie nie było w stanie nas o tym poinformować !!!!

oznacz moderatorów

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

Screen Shot 09-10-24 at 09.21 AM.PNG

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Mamy paczki do Czech i Słowacji.

Jak mam im wyjaśnić, że Poczta Polska nie potrafi poradzić sobie z problemem od 24 godzin? Teraz wszystko się nawarstwia. Dlaczego Allegro w żaden sposób nie pomaga w tej sytuacji i na przykład nie wyśle informacji do klientów z wyjaśnieniem problemu? 

Nie rozumiem Waszej postawy. 

oznacz moderatorów

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

Bo to mogłoby nadwyrężyć wspaniałe imię Allegro bo co tam jakiś sprzedawca niech się tłumaczy. Zamiast umieścić przy próbie zakupu przez Klienta wiadomość że są opóźnienia lub na chwilę obecną nie ma możliwości wysyłki z Allegro PP czy IP woli chować głowę w piasek. 
Najgorsze jest to że nie można się z Allegro w ogóle skontaktować żeby cokolwiek się dowiedzieć o tej sprawie

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Ok, działa. 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@eMKaNS Poczta faktycznie się kitwasi drugi dzień, Wczoraj wieczorem działało, a teraz znów kicha.

Ale z InPostem nie mam kłopotu, nadawałem i wczoraj, i dziś, z Allegro, i ze sklepu. Zero problemów.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@TomBanknoter podejrzewam , że problem tkwi u brokerów , Inpost usunął awarię / MPI działa / wprowadzając zmiany , pośrednik teraz musi dostosować swój system.

oznacz moderatorów

fox_paws
#12 Orędownik#

InPost miał problem tylko przez chwilę, ale bez problemu można było nadawać przez Managera Paczek.

oznacz moderatorów

eMKaNS
#9 Pomysłodawca#

Idąc takim tokiem myślenia to nie InPost miał problem tylko Allegro! 
I nie chwilę tylko od wczoraj co najmniej do 9 dzisiaj nie mogłem nadawać paczek. 
Ale już można nadawać więc sprawę można uznać za zakończoną. 
Pozdrawiam 

oznacz moderatorów