Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wchodzę w szczegóły wysyłki Orlen paczki, klikam "REKLAMUJ DOSTAWĘ" i nic się nie dzieje. Coś się przeładowuje i pojawia się ponownie widok szczegółów wysyłki.
Zamówienie 558eae20-8df6-11ef-84a5-6b0b0b2b772e
Przesyłka AD002EYLT4
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@fox_paws spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną, a także spróbuj na innej przeglądarce.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Nie działa po wyczyszczeniu, nie działa na innej przeglądarce, nie działa na innym urządzeniu. Po prostu NIE DZIAŁA. Przeładowuje stronę i koniec.
@fox_paws w takim razie poproszę zespół o sprawdzenie tego, ale czy możesz podesłać mi jeszcze krótki filmik lub cały zrzut swojego ekranu?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
mam to samo - przesyłka AD002B3YV5 leży w paczkomacie od 18.10
proszę o ustalenie co się z nią stało
@meduza czy możesz przesłać mi zdjęcie lub filmik, o który prosiłam wyżej? Bez niego niestety nie mogę przekazać Waszych zgłoszeń do sprawdzenia.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ tak się dzieje z kazda przesyłką więc sprawdźcie sobie dowolną
A ja chcę uzyskać odpowiedź co dzieje się z ta przesyłką
@meduza poprosiłam zespół o sprawdzenie co się dzieje z tą paczką, ale u mnie nie ma żadnych problemów ze złożeniem reklamacji, stąd też potrzebuję zrzutów lub filmu od Was, aby nasz zespół techniczny mógł to sprawdzić dokładniej co się dzieje u Was.
@fox_paws tak, ten przycisk nie działa.
Reklamację przesyłki Allegro Delivery, zgodnie z regulaminem Allegro możesz złożyć tutaj:
§ 15.2 regulaminu AD:
Nadawca albo Adresat mogą zgłosić reklamację elektronicznie pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, a także w inny sposób przewidziany przepisami Prawa pocztowego. W przypadku reklamacji składanej w formie elektronicznej stosowane jest uwierzytelnienie poprzez zalogowanie na konto użytkownika Allegro lub weryfikacja danych dotyczących przesyłki będącej przedmiotem reklamacji.