Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencję w sprawie nieodebranych przez kuriera przesyłek z zielonego automatu.
Przesyłka A002YHG631 została umieszczona w sobotę 18.10, przesyłki A002YIBLZ4 oraz A002YIBNY3 w niedzielę 19.03 i do tej pory nie zostały odebrane przez kuriera.
Proszę również o wykluczenie ich z jakości sprzedaży @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @sklepPiknicka, poprosiłem o interwencję w sprawie Twoich przesyłek.
Wykluczyłem również obie przesyłki z miary jakości, zmiany będą widoczne od jutra 🙂
Ja również proszę o wykluczenie zamówienia ze statystyk, paczka wczoraj nadana o godzinie 12 w punkcie DPD pickup , jest godzina 17:39 dnia następnego a dalej nikt jej nie odebrał i do jutra nikt jej nie odbierze a jutro? Może też nie. Proszę o interwencję nr zamówienia fac8efd0-aceb-11f0-9793-a31c3ea1e83c nr przesyłki Allegro AD0VB04008C1KTL6J
@AlePiesio termin nadania tego zamówienia minie dopiero 22.11.2025, więc jeśli kurier w dalszym ciągu go nie odbierze, dopiero następnego dnia możemy wykluczyć je z jakości Twojej sprzedaży.
@_HolaOla_ skąd takie informacje ? Ja widzę co innego w szczegółach zamówienia, termin nadania był wczoraj! A dziś termin dostawy! @_HolaOla_
@AlePiesio to już wewnętrzne szczegóły naszych narzędzi. System bierze pod uwagę zamówienie w obliczeniach dopiero dzień po przewidywanym czasie dostawy, czyli w przypadku tego zamówienia 22.10.
Rozumiem żeby wykluczyć przesyłkę z jakości sprzedaży to trzeba poczekać aż minie ten przewidywany czas dostawy ale to nie jest termin nadania tak jak Pani napisała, termin nadania to jest mój termin który minął wczoraj a dziś klient powinien otrzymać przesyłkę .
@AlePiesio i tak i nie, ale bez wchodzenia w zbędne szczegóły, fakty są takie, że kurier nie odebrał tej przesyłki chodź powinien, dlatego interweniowaliśmy już w sprawie tego odbioru, a wykluczyć tę przesyłkę będziemy mogli najwcześniej 23.10.
Pewnie standardowa odpowiedź, że nie miał zlecenia.... A nawet rozmawiałem dziś z tym kurierem obok tego punktu DPD żabka pickup, był dosłownie 20 metrow dalej w one boxie , nie pomyślalem że mi paczki z żabki nie odbierze jak jest obok tej żabki więc nic się go nawet nie pytałem sądząc że zaraz tam podejdzie...
@_HolaOla_ proszę o wykluczenie tej przesyłki, dalej nie jest odebrana przez kuriera.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy została podjęta interwencja w oddziale ? Właśnie byłem w tym punkcie nadania i oni nie mają takiej paczki u siebie, złapałem również kuriera kawałek dalej i on też mówi że nie ma tej paczki. Że wczoraj tak był i wszystkie paczki zabrał. Co teraz ?
@AlePiesio z informacji w systemie wynika, że kurier dzisiaj odebrał tę przesyłkę.
Zgłosiłam zamówienie do wykluczenia, więc jutro nie będzie już się liczyło do Twoich statystyk.
@la_nika proszę o pokazanie mi tego bo z moich informacji w systemie wynika że paczka cały czas jest nadana w punkcie , status się nie zmienił
Proszę o wykluczenie ze statystyk kolejnej przesyłki nadanej w Allegro One Box 20.10.2025 - A002Z1GDB0 . W sumie w automacie znajdują się już 4 nieodebrane przez kuriera przesyłki (nadane 18.10,19.10 i 20.10), a jeden z klientów już zgłosił zwrot zamówienia.
@AlePiesio proszę, tutaj status przesyłki.
@la_nika dziękuję , z opóźnieniem dziś pokazują się informacje w systemie.
Proszę jeszcze o rozwiązanie problemu ze zwrotem od klient do mnie, paczka codziennie jest przyjmowana w oddziale i nic z tego nie wynika, i tak od kilku dobrych dni. Nr przesyłki AD015EVEJ8
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AlePiesio zgłoszone, poprosiłam o interwencję w tej sprawie.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o wykluczenie ze statystyk kolejnej przesyłki nadanej w Allegro One Box 20.10.2025 - A002Z1GDB0 . W sumie w automacie znajdują się już 4 nieodebrane przez kuriera przesyłki (nadane 18.10,19.10 i 20.10), a jeden z klientów już zgłosił zwrot zamówienia.
@sklepPiknicka Zgłosiłam zamówienie do wykluczenia.