Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry. Dzisiaj wróciła do mnie nieodebrana paczka klienta o numerze AD01FKXF21. Po rozmowie telefonicznej adresat oznajmił, że paczka została przekierowana bez jego zgody do jakiegoś punktu mobilnego DHL, którego nie mógł znaleźć (i nie tylko on, bo kilka innych osób miało ten sam problem i krążyło dookoła) a mieszka w tej okolicy od 62 roku i zna ją jak własną kieszeń. Bardzo zależało mu na kartach dla wnuka. Ostatecznie paczka miała trafić do Żabki (chodził do punktu i dopytywał też o to), a zamiast tego została do mnie zwrócona. O co chodzi z tą Waszą dostawą? Ponadto klient powiedział, że nie chce mieć nic wspólnego i zamawiać więcej przez Allegro Delivery i prosi o nadanie do paczkomatu Inpost... wcale mu się nie dziwię.
@Pokelando widzę, że w historii przesyłki widać informację o doręczeniu do punktu mobilnego. Zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z informacją.
To chyba w Twojej historii, bo w mojej nie ma nawet takiej wzmianki. Gdyby starszy Pan się nie poskarżył to nawet bym o tym nie wiedział.
Punkt mobilny, to po prostu auto kuriera. Pewnie wydają przesyłki prosto z samochodu, bo nie ma miejsca w automatach i punktach.
Dzięki za informację. Czyli jak zwykle fuszerka. Ludzie gubią się w ilości i rodzajach paczkomatów, a klient w podeszłym wieku ma ganiać za samochodem kuriera.
@Pokelando daj nam możliwość wyjaśnienia sytuacji z przewoźnikiem. Wrócimy do Ciebie z informacją w wiadomości mailowej. Co do samej sytuacji wydania przesyłek z punktu mobilnego, w okresie świątecznym, z uwagi na wzmożoną ilość przesyłek, przewoźnicy korzystają czasem z tego rozwiązania, żeby umożliwić klientom szybki odbiór paczek.
@Syrena_zT Sytuacja wyjaśniona, AD nawaliło - złożyłem reklamację która została uznana. Bardzo dziękuję za Twoją pomoc.