anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy produkt przyszedł uszkodzony do odbiorcy

outlethub
#1 Nowicjusz

Wysłaliśmy nowe sprawne szufladki dysków 3.5" 80TB firmy orico przez allegro paczkomaty inpost paczka oklejona uwaga szkło z każdej strony, mimo tego jedna szufladka z pięciu wgięła się w transporcie, co możemy zrobić w tym przypadku , poprosilismy kupującego o jak najwięcej zdjęć przesyłki i złożenie reklamacji postaramy się to dla niego naprawić jednak chcielibyśmy to w jakiś sposób zareklamować ponieważ zignorowano fakt ze przesyłka była delikatna  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @outlethub! W przypadku, jeśli klient odebrał paczkę, to on jest uprawnioną osobą do złożenia reklamacji do przewoźnika.

Jeśli chcesz złożyć reklamację do przewoźnika w sprawie paczki, to potrzebujesz otrzymać od klienta oświadczenie, w którym zrzeka się on prawa do dochodzenia roszczeń na rzecz nadawcy. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ma 7 dni na sporządzenie protokołu szkody u przewoźnika na stronie internetowej 

oznacz moderatorów