Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłaliśmy nowe sprawne szufladki dysków 3.5" 80TB firmy orico przez allegro paczkomaty inpost paczka oklejona uwaga szkło z każdej strony, mimo tego jedna szufladka z pięciu wgięła się w transporcie, co możemy zrobić w tym przypadku , poprosilismy kupującego o jak najwięcej zdjęć przesyłki i złożenie reklamacji postaramy się to dla niego naprawić jednak chcielibyśmy to w jakiś sposób zareklamować ponieważ zignorowano fakt ze przesyłka była delikatna @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @outlethub! W przypadku, jeśli klient odebrał paczkę, to on jest uprawnioną osobą do złożenia reklamacji do przewoźnika.
Jeśli chcesz złożyć reklamację do przewoźnika w sprawie paczki, to potrzebujesz otrzymać od klienta oświadczenie, w którym zrzeka się on prawa do dochodzenia roszczeń na rzecz nadawcy.
Ma 7 dni na sporządzenie protokołu szkody u przewoźnika na stronie internetowej