Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam pytanie, dlaczego proponujecie nam (sprzedawcom) tak słabą usługę jak ORLEN dostawa do Punktów i Automatów ORLEN Paczka. Przykładem niech będzie przesyłka AD000R1L83 nie odebrana przez kuriera mimo zamówienia podjazdu, więc dostarczyłem ją osobiście do stacji paliw ORLEN - 29 sie 2024, 16:12 Przesyłka została nadana w punkcie. Mamy piątek 30 sierpnia godz. 13.47 i paczka dalej jest w stacji paliw. Negatyw za opóźnienie w realizacji weźmiecie na siebie?
@facedental poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia z Twojej jakości sprzedaży.
Jeśli w ewentualnym negatywie kupujący oceni tylko czas wysyłki lub dostawy, będziemy mogli taką ocenę wykluczyć.
Dzień dobry. Po miesiącu od usunięcia Orlen paczki z moich dostaw, Państwo "z urzędu" ponownie dołożyliście ten twór. Taka sama historia, paczka przygotowana AD001L6490 , 2024-09-30, 08:36, podjazd zamówiony, jest godz. 15.59, a kuriera Orlen Paczki nie ma. I co z dostawą następnego dnia? Proponuję nie informować klientów Orlen o przewidywanej dostawie następnego dnia, ponieważ jest to nieuczciwe wobec kupujących i kłopotliwe dla sprzedawców. Nie ułatwiacie Państwo pracy
@facedental dzień dobry! Poprosiłam o interwencje u naszego partnera logistycznego, jeśli zamówienie będzie opóźnione, wykluczymy je z jakości Twojej sprzedaży.
Dzień dobry. Tradycyjny problem z Orlen Paczką, przesyłki nieodebrane mimo zamówienia kuriera przed godz. 11: AD001TNVN9; AD001TNXD6; AD001URHM9; AD001URJT0; AD001UT0I4. Proszę o wykluczenie z jakości mojej sprzedaży.
@facedental poprosiłam o wykluczenie wskazanych zamówień z Twojej jakości sprzedaży.