Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam.
Klientka założyła dyskusje "nie otrzymała produktu"
Zamówienie 555c12c0-5854-11f0-90db-f5b3b3fcc385
Info od klientki: Opis problemu: Witam, w dniu 08.07.2025r. otrzymałam informację, że moja przesyłka zamiast do automatu Orlen (podobno brak miejsca) trafiła do punktu odbioru. Nie mogłam jej odebrać z punktu odbioru. 09.07 2025r. zadzwoniłam na infolinię Orlen Paczki i konsultantka napisała interwencję, aby paczka została dostarczona do automatu tak jak pierwotnie miało być. Do soboty paczka nie została dostarczona do automatu, więc znów zadzwoniłam na infolinię. Kolejna interwencja konsultanta i nadal paczka mimo zapewnień nie została dostarczona do automatu. W dniu dzisiejszym znów skontaktowałam się z infolinią i znów konsultant sprawdził, że w automacie jest miejsce, napisał interwencję, ale ja nadal paczki nie mam do odbioru w automacie. Za każdym razem konsultanci mnie przepraszają i obiecują, że paczka zostanie dostarczona i, że ta sytuacja nie powinna mieć miejsca. Proszę o interwencję, ponieważ ja już sobie z Orlen Paczką nie jestem w stanie poradzić. Pozdrawiam, Joanna Orłowska
@YACCON Poprosiłam o weryfikację sprawy. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
Ok
@YACCON Dostałam potwierdzenie, że wczoraj wieczorem skontaktowaliśmy się z Twoją klientką w tej sprawie.