Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@krainawlosow_pl na pewno próbuje odebrać w punkcie , do którego zamówił ?
Sprawdziłem i podaje ten sam adres co wybrał
@krainawlosow_pl ze swojej strony nie możesz zrobić nic więcej. Podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
5704d3f0-394b-11f0-b653-2bbe5fb99881
@krainawlosow_pl dziękuję! Sprawdziłam, że wygenerowaliśmy nowy kod odbioru i przedłużyliśmy czas na odbiór tej paczki, więc kupująca powinna odebrać teraz przesyłkę bez problemów.
Dzięki za szybką reakcję i pomoc
Hej Monika, dziś znowu pytanie od czeskiej pani: "Gdzie można znaleźć nowy kod?" Wiesz? 🙂
Hej @krainawlosow_pl! Powinna go otrzymać e-mailowo lub w aplikacji.
Poprosiłam czeski zespół o kontakt z kupującą, żeby wyjaśnili tę sprawę i pomogli odebrać paczkę.
Dziękuję