Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ jak w temacie, paczka o numerze A00182GA74 zaginęła. Od 31 października system nie wykrył żadnych zmian statusu. Bardzo proszę o wyjaśnienie sytuacji, zwrot paczki lub środków.
Notabene, proszę mi wytłumaczyć, dlaczego nikt w szanownej spółce Allegro nie wpadł na tak genialny pomysł jak system alarmujący o paczkach, które nie docierają do Klienta? Jaki problem napisać skrypt, który wykrywa z marszu paczki, których status nie zmienia się dajmy na to przez 3-4 dni? Jak zwykle odpowiedź faktyczna jest taka, że Allegro nie miałoby z tego tytułu żadnego profitu. My natomiast jako sprzedawcy narażamy się na potencjalny komentarz negatywny "bo paczka nie dojechała".
@Alora-Hurtownia postaram się zweryfikować status przesyłki.
@Alora-Hurtownia paczka została najprawdopodobniej dostarczona do punktu. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości - wyjaśniamy sprawę.
Po co mają to robić, nie ich to problem.
dokładnie
sprzedawca oberwie dyskusją i wydzwanianiem za paczką
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania.
Jeżeli paczka została nadana 30 października, to najwcześniej reklamację z tytułu zaginięcia można będzie zgłosić 2 grudnia. Na chwilę obecną, przesyłka jest tylko opóźniona.
Świetnie, a jak to wytłumaczyć Klientowi, że ma czekać 30 dni bez produktu i kasy?
Witam serdecznie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ , chciałabym się przypomnieć w kwestii zamówienia: 880d3fd0-96c8-11ef-a959-99c09363cacd. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi od supportu - mimo tego, że zgłaszałam problem tutaj na forum. Paczka od ponad miesiąca jest 'zawieszona' w czasoprzestrzeni. Bardzo proszę o pomoc, bo Klient zaraz mi wystawi negatywa - zasadniczo z Waszego powodu. W tym momencie zwracam mu środki, bo czeka już ponad 45 dni ... także proszę o zwrot paczki na dane nadawcy - lub środków jeśli paczka zaginęła.
Pisząc Waszego, mam tu na myśli Allegro jako całokształt, a nie moderatorów 😉
Pozdrawiam i proszę o jak najszybszą pomoc.
@Alora-Hurtownia przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. Statusy tej przesyłki nie są prawidłowe, więc żeby ustalić co się dzieje z tą paczką musimy skontaktować się z kupującym.
@Alora-Hurtownia klientka nie odebrała tej paczki, więc zleciliśmy już jej zwrot do Ciebie.