Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Zamawiając towar z opcją "gwarancja dostawy do dnia XX", jezeli fizycznie towar jako konsument otrzymuje po 14 dniach od obiecanego terminu w allegro przy zakladaniu problemu moglem wybrac opcje "podwojny zwrot kosztow dostawy" za spoznienie w dostawie. Jaki jest regulamin tej opcji? Kiedy jako klient moge o taki zwrot wystapic, a kiedy sprzedajacy ma obowiazek te prosbe spelnic
A gdzie znaleźć taką opcję „gwarancja dostawy”?
"przewidywana data dostawy" mea culpa 😉 , chyba wiadomo o co chodzi... nie badz smerfem madrala
Wiesz… „gwarancja” i „przewidywanie” to są przeciwieństwa więc to tak samo jakbyś pomylił biały z czarnym czy zimę z latem.
my tu na forum po prostu wiemy że kupujący tego nie odróżniają więc staramy się edukować gdzie tylko można. Jak widać syzyfowa praca.
@Client:46508283 Są metody dostawy które nie mają w ogóle gwarantowanego czasu dostawy albo mają go na poziomie np. 10 albo 30 dni 😉
@Client:46508283 Jeszcze nigdy nie widziałem na Allegro opcji takiej jak "gwarancja dostawy do dnia XX" 🤔
Ustawowo to dostawca ma taki obowiązek, nie sprzedawca. To jest kara przewidziana dla przewoźników... I szczerze nikt tu chyba jeszcze o tej opcji nie słyszał... No może oprócz żartów na forum z przewoźników. Ciekawe co za potworka znów Allegro stworzyło...
"przewidywana data dostawy" mea culpa ;), bardziej chodzi mi wlasnie o to co Piszesz, co to za opcja, a przede WSZYSTKIM DLACZEGO JEST MOZLIWA W WYBORZE? skoro allegro takiego punktu w regulaminie NIE MA.
@Client:46508283 jak rozumiem masz na myśli reklamację. Te kwestie są opisane w regulaminie. Jednak jest tu brana pod uwagę gwarantowana data dostawy, nie przewidywana.