Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Janirka sprawdziłam wszystkie trzy przesyłki i w przypadku żadnej z nich nie mamy odnotowanego nadania > nie zostały wprowadzone na stan punktu/przyjęte w punkcie. Poproszę o weryfikację i wrócę do Ciebie z informacją.
Powyżej zamieściłam potwierdzenie nadania w punkcie. Byłam również w Żabce. W mojej obecności sprawdzono fizycznie wszystkie przesyłki do nadania i naszych tam nie ma. Znaczy to nic innego, jak to, że zostały odebrane przez kuriera. Pytanie, dlaczego nie ma ich w systemie?
@Janirka tych przesyłek nie powinnaś nadawać w żabce. Ten punkt nie należy do naszej sieci dostaw i nie mamy możliwości kontaktu z nim. Skontaktujemy się z DPD i postaramy dowiedzieć, czy mają przesyłki, prześlemy Ci informacje w wiadomości mailowej.