anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne nadanie przesyłki

tylko_bio
#7 Wielbiciel#

@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

Wczoraj wysłałem kurierem DPD przesyłkę do klienta, do punktu odbioru w 'Żabce'.

Dzisiaj sklep 'Żabka' odesłał (lub też nie przyjął od kuriera) przesyłkę, ponieważ otrzymałem email informujący o zwrocie przesyłki. Nie wiem z jakiej przyczyny. 
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1010587879679U

Skontaktowałem się z kupującym, który - jak się okazało - nic nie wie, że przesyłka została zwrócona i nadal na nią czeka... 
Chciałbym ponownie nadać przesyłkę do klienta.

Pytania na które szukam odpowiedzi: 
- w jakiej cenie nadam przesyłkę, wykorzystując ponownie link w zamówieniu 'nadaj przesyłkę' (mamy Smart'a)?
- czy zostanie zwrócony koszt za tę przesyłkę, która nie została dostarczona?

 

Zam.: e0af0340-e203-11ef-8fc5-6b147bdfd334

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @tylko_bio. System przypisał do tego zamówienia tylko jedną etykietę Smart, więc wygenerowanie kolejnej będzie kosztowało 11,99 zł. 
Koszt nadania tej pierwszej paczki nie zostanie zwrócony automatycznie - w tej sytuacji powinieneś zgłosić reklamację w tej zakładce

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów