Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam
Wczoraj wysłałem kurierem DPD przesyłkę do klienta, do punktu odbioru w 'Żabce'.
Dzisiaj sklep 'Żabka' odesłał (lub też nie przyjął od kuriera) przesyłkę, ponieważ otrzymałem email informujący o zwrocie przesyłki. Nie wiem z jakiej przyczyny.
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1010587879679U
Skontaktowałem się z kupującym, który - jak się okazało - nic nie wie, że przesyłka została zwrócona i nadal na nią czeka...
Chciałbym ponownie nadać przesyłkę do klienta.
Pytania na które szukam odpowiedzi:
- w jakiej cenie nadam przesyłkę, wykorzystując ponownie link w zamówieniu 'nadaj przesyłkę' (mamy Smart'a)?
- czy zostanie zwrócony koszt za tę przesyłkę, która nie została dostarczona?
Zam.: e0af0340-e203-11ef-8fc5-6b147bdfd334
Cześć, @tylko_bio. System przypisał do tego zamówienia tylko jedną etykietę Smart, więc wygenerowanie kolejnej będzie kosztowało 11,99 zł.
Koszt nadania tej pierwszej paczki nie zostanie zwrócony automatycznie - w tej sytuacji powinieneś zgłosić reklamację w tej zakładce.