Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient otworzył dyskusję z powodu problemem z dostawą przesyłki do automatu: A002OAMKQ0
Cyt: "Dostałam wiadomość w aplikacji że przesyłka numer A002OAMKQ0 nie została dostarczona bo jest "brak miejsca w maszynie". Muszę pilnie otrzymać przesyłkę, nie może być przekierowana do najbliższego paczkomatu?
Proszę o szybką weryfikację i podanie rozwiązania.
@Puzonix poprosiłam o działanie w sprawie tej przesyłki, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Czy jest jakaś szansa na zrealizowanie dostawy dzisiaj?
@Puzonix poprosiłam o działanie w tej sprawie, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi.
Nie jestem w stanie teraz odpowiedzieć, czy kurier da radę dzisiaj dostarczy przesyłkę do innego automatu. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, dam znać.
@Puzonix W imieniu Moniki wracam z informacją. Otrzymałam odpowiedź, że doradca założył interwencję do oddziału logistycznego. Poprosił o pilne dostarczenie paczki, ale nie ma niestety możliwości na dostarczenie paczki dzisiaj lub przekierowanie jej.
Doradca skontaktował się z klientem w zgłoszeniu pod numerem 5393659.
@N_Nitka28 Dziękuję. Przekazałem dodatkowo jeszcze raz informację w dyskusji.