Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień Dobry , klient założył nam dyskusję , że brak paczki a paczka jest na utknęła na magazynie możecie coś poradzić i poinformować klienta o opóżnieniu. Pozdrawiam Marcin
@rutkowskiAGD Skontaktuje się z odpowiednim zespołem i ustalę losy przesyłki. Jak tylko otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią.
Dziękuję, a możecie poinformować Klienta , że są opóźnienia pozdrawiam
@rutkowskiAGD Z tego co widzę, klient otworzył dyskusję właśnie w tej sprawie. Nie wysyłamy osobnych maili o opóźnieniu. Taką informację klient może znaleźć w zakładce moje zakupy 😉
@rutkowskiAGD Punkt nie zeskanował paczki, stąd jest ona cały czas w drodze.
Skontaktowaliśmy się z punktem 😉