anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka A002AV0GF2

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzień Dobry , klient założył nam dyskusję , że brak paczki a paczka jest na utknęła na magazynie możecie coś poradzić i poinformować klienta o opóżnieniu. Pozdrawiam Marcin

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Skontaktuje się z odpowiednim zespołem i ustalę losy przesyłki. Jak tylko otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rutkowskiAGD
#10 Popularyzator#

Dziękuję, a możecie poinformować Klienta , że są opóźnienia pozdrawiam 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Z tego co widzę, klient otworzył dyskusję właśnie w tej sprawie. Nie wysyłamy osobnych maili o opóźnieniu. Taką informację klient może znaleźć w zakładce moje zakupy 😉 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@rutkowskiAGD Punkt nie zeskanował paczki, stąd jest ona cały czas w drodze. 

Skontaktowaliśmy się z punktem 😉 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów