anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka Automat DHL BOX 24/7 od 2025-06-05 ma status w doręczeniu, proszę moderację o pomoc.

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry.
Klient zwrócił się do mnie z problemem jaki jest z przesyłką którą nadawałem.
Proszę o szybką interwencję i pomoc moderatorów, by przesyłka jak najszybciej się odnalazła.
numer zamówienia e1cca1f0-406e-11f0-9e1c-513352696b36

numer przesyłki Allegro Automat DHL BOX 24/7 (AD)
AD00K0XVK3

Link do tematu prześlę kupującemu by mógł odnieść się do sytuacji i bezpośrednio od pracowników allegro uzyskał pomoc.

P.S. Drogie allegro im więcej narzucacie sprzedawcom obowiązkowych firm kurierskich w ramach smart, tym większy tworzy się bałagan. Narzucacie sprzedającym obsługę przesyłek poprzez firmy, które nie słyną z solidności. Stwarzacie problemy sprzedającym, ale i też kupującym.
Proszę o szybką reakcję w sprawie przesyłki.
Pozdrawiam
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:104053043
#7 Wielbiciel#

Witam. Chodzi tu o przesyłkę która miała trafić do mnie. A od kilku dni jest w doręczeniu do paczkomatu DHL.  Proszę o pomoc z tym.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@magic-trinket @Client:104053043 dziękuję za zgłoszenie! 
Poprosiłam o pilną interwencję w sprawie tej przesyłki, wyjaśnimy to z partnerem logistycznym i @Client:104053043 skontaktujemy się z Tobą w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Ja jako sprzedawca zaproponowałem wysłać klientowi ponowną przesyłkę, nie czekając na odnalezienie się tej zaginionej.
Dlatego proszę o odesłanie (jeżeli się odnajdzie) do mnie jako nadawcy przesyłki, która zaginęła. W normalnej firmie, jaką jest impost, mogę im to zlecić mailowo. Nie będę stawiał klienta w sytuacji nie wiadomo jak długiego oczekiwania.
Proszę o umożliwienie mi nadania ponownej przesyłki, bez obciążania mnie kosztami z tym związanymi.
Jeżeli zagubiona przesyłka się nie odnajdzie, będę składał reklamację o zwrot kosztów za zagubiony "towar".
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Podbijam temat i proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@magic-trinket dzień dobry! Oczywiście rozumiem i poprosiłam o zwrot tej przesyłki do Ciebie. 
Jeżeli chodzi o nadanie nowej przesyłki, technicznie nie mamy możliwości wygenerowania dla Ciebie kolejnej etykiety w ramach Smart! w tej sytuacji muszę poprosić Cię o  opłacenie etykiety, następnie złożenie reklamacji w tej sprawie za pomocą tego formularza i uwzględnienie w roszczeniu poniesionych kosztów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów