anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka w w drodze

wujekwielkiete
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, 

 

Czy można prosić o informację co się dzieje z przesyłką AD00RF1EQ9, która "utknęła" na statusie "w drodze"?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

gdvorek
Moderator
Moderator

@wujekwielkiete konsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

wujekwielkiete
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, czekam na info. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@wujekwielkiete otrzymałem informację, że podjeliśmy interwencję na ten moment proszę o cierpliwość. Jak otrzymam jakieś dodatkowe informację to wrócę do Ciebie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

wujekwielkiete
#7 Wielbiciel#

Jasne, czekam cierpliwie, dziękuję za szybkie działanie. 

oznacz moderatorów

wujekwielkiete
#7 Wielbiciel#

Przesyłka dziś dotarła, dzięki za interwencję. 

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@wujekwielkiete

Możesz zgłosić reklamację z tytułu opóźnienie w doręczeniu. Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Tak więc twoja przesyłka dotrzeć do 7 sierpnia.

Tak więc na podstawie art 88 ust 4 pkt 4 ustawy prawo pocztowe, w związku z opóźnieniem przesyłki przysługuje odszkodowanie. Kwota odszkodowania to dwukrotności opłaty za przesyłkę. 

oznacz moderatorów

wujekwielkiete
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za te informacje, natomiast nie była to pilna przesyłka i nie będę wnioskować o odszkodowanie 😉 Pozdrawiam! 

oznacz moderatorów