Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Czy można prosić o informację co się dzieje z przesyłką AD00RF1EQ9, która "utknęła" na statusie "w drodze"?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
@wujekwielkiete konsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję, czekam na info.
@wujekwielkiete otrzymałem informację, że podjeliśmy interwencję na ten moment proszę o cierpliwość. Jak otrzymam jakieś dodatkowe informację to wrócę do Ciebie.
Jasne, czekam cierpliwie, dziękuję za szybkie działanie.
Przesyłka dziś dotarła, dzięki za interwencję.
Możesz zgłosić reklamację z tytułu opóźnienie w doręczeniu. Allegro Delivery ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych. Tak więc twoja przesyłka dotrzeć do 7 sierpnia.
Tak więc na podstawie art 88 ust 4 pkt 4 ustawy prawo pocztowe, w związku z opóźnieniem przesyłki przysługuje odszkodowanie. Kwota odszkodowania to dwukrotności opłaty za przesyłkę.
Dziękuję za te informacje, natomiast nie była to pilna przesyłka i nie będę wnioskować o odszkodowanie 😉 Pozdrawiam!