anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka zaginęła

sklepPiknicka
#8 Zapaleniec

Klientka poinformowała mnie, że przesyłka A00349ZTY3 nada na 13.11 nie dotarła.

Po sprawdzeniu okazuje sie, że zostałą zagubiona.

Jaki jest tok postępowania w takiej sytuacji ? Mam zwrócić pieniądze klientce czy najpierw zgłosić reklamację do Allegro? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@sklepPiknicka najlepiej najpierw reklamacja potem zwrot dla klienta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów