anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka została zgubiona przez kuriera Dhl i nie mam od was numeru przesylki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:36154442
#7 Wielbiciel

Rozpocząłem dyskusje wczesniej z sprzedajacym, on powiedział że nic nie da się z tym zrobić, a na stronie z moimi zakupami nawet nie mam numeru przesyłki dhl tylko jakiś wasz kod, nie wiem co mam zrobić a czekam już 15 dni na przesyłke która miała być z z gwarancją na nastepny dzien od zakupu 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

No sprzedawca też posiada tylko ten kod. Dlatego też może jedynie pisać do Allegro.  Uroki delivery. Zawołamy moderatorów, zwykle działają skuteczniej niż support. 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:36154442 podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:36154442
#7 Wielbiciel

Numer zamówienia

e66a2150-a8d9-11f0-9101-2de09c56f230
 
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:36154442 numer przesyłki to: AD014ZRD41. Postaram się ustalić losy Twojej paczki. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:36154442 nasz dział logistyczny skontaktuje się z Tobą mailowo (numer zgłoszenia: 55071923). 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor ⭐

@Client:36154442

To nie jest przesyłka DHL, tylko Allegro Delivery Kurier DHL. To formalnie inny przewoźnik niż DHL eCommerce (DHL nie jest firmą kurierską, choć potocznie na firmy DHL eCommerce i DHL Expres, mówi się DHL, ale to trzy różne firmy). 

Jeżeli chodzi o termin doręczenia podany w ogłoszeniu, to jest to wyłącznie sugestia obliczana przez Allegro. Przewoźnik w ogóle nie zna tego terminu, a sprzedawca może widzieć inny termin niż ty.

Jeżeli chodzi o zgłoszenie zaginięcia przesyłki, to zgodnie z art 92 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo pocztowe, uprawnionym do zgłaszania reklamacji jest nadawca, chyba że zrzeczenie się on swoich praw na rzecz adresata (art 92 ust 1 pkt w ww ustawy).

Jeżeli chodzi o terminy w jakich można zgłosić zaginięcie przesyłki, to są one określone w rozporządzeniu w sprawie reklamacji usługi pocztowej oraz w regulaminie usługi. I tak zgodnie z regulaminem usługi Allegro Delivery, za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od daty nadania (ale dni ustawo wolne nie wliczają się do terminu, w tym przypadku będą to 1 i 11 listopada). Oznacza to że pierwszy dzień kiedy można zgłosić zaginięcie to 17 listopada (co wynika z par 6 ust 2 pkt 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej).

Na chwilę obecną nadawca powinien zgłosić do przewoźnika (czyli Allegro) reklamację z tytułu opóźnienia w doręczeniu przesyłki w stosunku do terminu gwarantowanego (jest to trzy dni robocze pod warunkiem nadania do godziny granicznej, czyli w twoim przypadku przesyłka powinna być doręczona do 17 października).

oznacz moderatorów