Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, bardzo proszę o sprawdzenie co się dzieje z paczką AD01HLBLA2. Od dwóch dni nie ma żadnej aktualizacji.
@Client:117036776 Poprosiłam o sprawdzenie co dzieje się z paczką.
Czy udało się coś ustalić?? Aktualizacji na śledzenie przesyłki nadal brak 😞
@Client:117036776 przykro mi, nie mamy jeszcze informacji od oddziału w jej sprawie, jej aktualny status jest wciąż ustalany.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy są jakieś dobre wieści co do mojej paczki?? Sprzedający wypiął się na sprawę 😞
Cześć @Client:117036776, sprawa jest w toku. Niedługo nasz konsultant skontaktuje się z Tobą mailowo w tej sprawie 🙂