Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prazy użyciu prawidłowo wygenerowanej etykiety gab. M otworzyła się skrytka S i nijak automat nie dał się przekonać do otwarcia prawidłowej skrytki / znam procedurę / nie pomógł nawet kopniak , aby nadać musiałem wygenerować ponowną etykietę AD008TV4I8 , teraz trzeba wszystko wprowadzić na właściwe tory ..... czekam
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
3c06a750-e2e2-11ef-b8b4-bdfa4c02f032
@mdrogeria Też miałem kilka dni temu taką sytuację. Na szczęście po odpowiednim "obrobieniu" paczki, udało się wepchnąć ją do skrytki S.
@fox_paws mojej się nie dało ,, obrobić ,, często się to dzieje , ale zwykle nie ma problemu ze zmianą skrytki , dzisiaj niestety automat miał wyraźnie zły dzień .
@mdrogeria Widzę, że przesyłka AD008TV4I8 została prawidłowo nadana. Proszę, doprecyzuj, czego oczekujesz.
@w_kiwi tak AD008TV4I8, to druga etykieta , natomiast tytułowa AD008TTOT3 uparła się ,że mam nadać w skrytce S pomimo prawidłowego wygenerowania etykiety na skrytkę M i nijak maszyna nie dała się przekonać , ani prośbą , ani ....hmmmm.... dostała kopa i nic , standardowa procedura nie zadziałała .
@mdrogeria Zrozumiałam treść wątku, natomiast nie wiem, co mogę teraz dla Ciebie zrobić, skoro wygenerowałeś nową etykietę i udało Ci się nadać tę paczkę.
@w_kiwi zamówienie było w ramach smart za co zostanie mi naliczona dopłata , druga generowana etykieta nie jest smart , więc zostanie naliczona pełna opłata za przesyłkę , ale zaczekamy jak klient odbierze paczkę i będę miał więcej szczegółów w rozliczeniach .
@mdrogeria W takim wypadku sugeruję, abyś złożył reklamację. Możesz to zrobić, wysyłając dane przez formularz kontaktowy.