anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

teraz odkręcajcie AD008TTOT3

mdrogeria
#21 Demiurg#

Prazy użyciu prawidłowo wygenerowanej etykiety gab. M otworzyła się skrytka S i nijak automat nie dał się przekonać do otwarcia prawidłowej skrytki / znam procedurę / nie pomógł nawet kopniak , aby nadać musiałem wygenerować ponowną etykietę AD008TV4I8 , teraz trzeba wszystko wprowadzić na właściwe tory ..... czekam 

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

3c06a750-e2e2-11ef-b8b4-bdfa4c02f032

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

fox_paws
#16 Inspirator#

@mdrogeria Też miałem kilka dni temu taką sytuację. Na szczęście po odpowiednim "obrobieniu" paczki, udało się wepchnąć ją do skrytki S.

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@fox_paws mojej się nie dało ,, obrobić ,, często się to dzieje , ale zwykle nie ma problemu ze zmianą skrytki , dzisiaj niestety automat miał wyraźnie zły dzień .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Widzę, że przesyłka AD008TV4I8 została prawidłowo nadana. Proszę, doprecyzuj, czego oczekujesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi tak AD008TV4I8, to druga etykieta , natomiast tytułowa AD008TTOT3 uparła się ,że mam nadać w skrytce S pomimo prawidłowego wygenerowania etykiety na skrytkę M i nijak maszyna nie dała się przekonać , ani prośbą , ani ....hmmmm.... dostała kopa i nic , standardowa procedura nie zadziałała .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Zrozumiałam treść wątku, natomiast nie wiem, co mogę teraz dla Ciebie zrobić, skoro wygenerowałeś nową etykietę i udało Ci się nadać tę paczkę. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi zamówienie było w ramach smart za co zostanie mi naliczona dopłata , druga generowana etykieta nie jest smart , więc zostanie naliczona pełna opłata za przesyłkę , ale zaczekamy jak klient odbierze paczkę i będę miał więcej szczegółów w rozliczeniach .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria W takim wypadku sugeruję, abyś złożył reklamację. Możesz to zrobić, wysyłając dane przez formularz kontaktowy

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów