anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka do Czech

pixarcars-pl
#7 Wielbiciel#

Witam

Mam ustawione wysyłki z Polski do Czech. Nie mam z Czech do Czech. Przy próbie nadania mam takie błędy jak poniżej. Czy da się nadać paczkę czy muszę anulować zamówienie?

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Bez tyt23ułu.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pixarcars-pl Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pixarcars-pl
#7 Wielbiciel#

67901ae0-9077-11ef-b3c6-8500fe981a87

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pixarcars-pl Przykro mi, ale jednak jest to kwestia błędnie ustawionego cennika dostaw. Zobacz, oferujesz metody dostawy z Czech do Czech. 

w_kiwi_0-1729689499933.png

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pixarcars-pl
#7 Wielbiciel#

A to jest wysyłka z Czech? Wydaje mi się że z Polski do Czech - tak piszę u góry.

Również czas dostawy to ok. 7 dni.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pixarcars-pl tak jak wyjaśniła Ci już Wiktoria wyżej, w tym zamówieniu miałeś ustawiony cennik dla wysyłki z Czech do Czech. Powinieneś mieć natomiast "Wysyłam z: Polska" do "Czech" i tam wybrane odpowiednie opcje.

Zrzut ekranu 2024-10-23 o 16.08.10.pngZrzut ekranu 2024-10-23 o 16.08.23.png

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pixarcars-pl
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów