Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam ustawione wysyłki z Polski do Czech. Nie mam z Czech do Czech. Przy próbie nadania mam takie błędy jak poniżej. Czy da się nadać paczkę czy muszę anulować zamówienie?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@pixarcars-pl Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy problem.
67901ae0-9077-11ef-b3c6-8500fe981a87
@pixarcars-pl Przykro mi, ale jednak jest to kwestia błędnie ustawionego cennika dostaw. Zobacz, oferujesz metody dostawy z Czech do Czech.
A to jest wysyłka z Czech? Wydaje mi się że z Polski do Czech - tak piszę u góry.
Również czas dostawy to ok. 7 dni.
@pixarcars-pl tak jak wyjaśniła Ci już Wiktoria wyżej, w tym zamówieniu miałeś ustawiony cennik dla wysyłki z Czech do Czech. Powinieneś mieć natomiast "Wysyłam z: Polska" do "Czech" i tam wybrane odpowiednie opcje.
Ok, dziękuję za odpowiedź.